خبرگزاری کار ایران

آماده باش نیروهای هلال احمر البرز در تعطیلات عید سعید فطر

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۹۷۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز گفت: نیروهای عملیاتی جمعیت هلال احمر استان البرز در تعطیلات عید فطر در آماده باش صد درصدی قرار گرفتند.

به گزارش ایلنا، محمد حسین وطنی ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و تبریک فرارسیدن عید سعید فطر گفت: همزمان با تعطیلات 14 و 15 خرداد و فرارسیدن عید سعید فطر و افزایش حجم مسافرت‌ها، نیروهای امدادی جمعیت هلال احمر همسو با سایر نهادهای اجرایی برای ارائه خدمات امدادی در آماده باش کامل هستند.

وی افزود: پوشش امدادی جمعیت هلال احمر از 13 خرداد شروع و تا پایان روز 18 خرداد ادامه دارد.

محمد حسین وطنی بیان کرد: پایگاه‌ها و مراکز اداری شعب هلال احمر در سراسر استان آمادگی کامل جهت اسکان اضطراری مسافران و در راه‌ماندگان را در محورهای مواصلاتی دارند و شماره 112 به صورت 24 ساعته آماده پاسخگویی به هموطنان در سطح استان هستند.

همچنین نجاتگران و تیم‌های تخصصی و آموزش دیده این جمعیت به‌صورت 24 ساعته برای ارائه خدمات امدادی و پیش بیمارستانی حاضر هستند.

وطنی با اعلام افزایش 3 پایگاه سیار در تعطیلات عید سعید فطر اظهار کرد: در مجموع 20 تیم عملیاتی، 20 خودرو امدادی و 2دستگاه موتولانس در محور کرج چالوس ، اتوبان کرج-قزوین، مسیرهای پرتردد، حرم مطهر حضرت امام خمینی (ره) و محل‌های اقامه نماز عید در سراسر استان البرز مستقر هستند.

وی هدف از آماده باش نیروهای امدادی را اطمینان خاطر مسافران در طول سفر دانست و خواهان تعامل و همکاری بیشتر نیروهای امدادی با سایر دستگاهها ونهادهای اجرایی و ارائه خدمات به مصدومان و در راه ماندگان شد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان خاطر نشان کرد: تمهیدات امدادی صورت گرفته برای کاهش تصادفات بین شهری، ارائه سریع خدمات، معرفی اهداف بشر دوستانه و داوطلبانه و نمایش بالای خدمات امدادی است و امید داریم این هدف با کمک تمامی دستگاه های خدمات رسان و نجاتگران هلال احمر تحقق پیدا کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز