خبرگزاری کار ایران

سعید ناجی مطرح کرد:

رونق تولید صنایع البرز با معرفی هنر و تبلیغات/ نگاه ویژه به آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ‌سازی در پیشگیری از قاچاق کالا

asdasd
کد خبر : ۷۶۸۵۳۵

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز گفت: با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های فرهنگی استان می بایست از دریچه هنر و تبلیغات، پتانسیل صنایع البرز را معرفی کرد که این امر خود بسترساز مبارزه با قاچاق کالا و رونق تولید داخلی خواهد بود.

به گزارش ایلنا، سعید ناجی امروز در "دومین نشست کمیسیون برنامه‌ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان البرز" ضمن تاکید بر لزوم معرفی صحیح ظرفیت ها و پتانسیل های موجود در استان در راستای اطلاع رسانی و فرهنگ سازی اظهار داشت: در سال رونق تولید با هم افزایی و  در نظر گرفتن شرایط ویژه استان و با بهره گیری از ظرفیت دستگاه های فرهنگی و تبلیغی استان، می بایست پتانسیل موجود در صنایع تولیدی استان در قالب هنر به جامعه معرفی شود. 

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: در حوزه پیشگیری سه اصل آموزش، اطلاع رسانی و فرهنگ سازی با موضوعیت مردمی کردن مبارزه و تغییر رفتار مصرفی جامعه باید راهبرد فعالیت ها باشد تا با همت تمامی دستگاهها شاهد اثر بخشی اقدامات در کاهش حجم قاچاق و کمک به رشد تولید داخل و رونق کسب و کار در استان باشیم.

بنابر این گزارش در این جلسه مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز و قائم مقام مرکز صدا وسیما و ریاست کارگروه فرهنگی و تبلیغات استان گزارشی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در سال 97 و رویکرد برنامه های پیش بینی شده در سال 98 را تشریح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز