خبرگزاری کار ایران

مجرد خبر داد:

مشکلات ۳ واحد تولیدی در«کارگروه رونق تولید شهرستان کرج» برطرف شد

asdasd
کد خبر : ۷۵۷۲۰۹

در اولین جلسه کارگروه رونق تولید شهرستان کرج در سال جدید، مشکلات ۳ واحد صنعتی - دارویی و کشاورزی مورد پیگیری قرار گرفت.

به گزارش ایلنا، این کارگروه امروز به ریاست محمد مجرد، معاون برنامه‌ریزی و توسعه فرمانداری کرج در سالن غدیر فرمانداری کرج تشکیل شد.

در این کارگروه که مدیران واحدهای تولیدی و روسای ادارات پیگیر کار نیز حضور داشتند، چهره به چهره مشکلات مدیران 3 واحد صنعتی- دارویی و بخش کشاورزی در شهرستان پیگیری شد. 

مجرد در حاشیه این کارگروه گفت: این جلسات در راستای رونق و ادامه فعالیت واحدهای تولیدی و صنعتی با حضور خود مدیران واحدها تشکیل می شود و بدنبال آن بازدیدهای میدانی نیز خواهیم داشت تا بنحو مناسب تری تصمیماتی اتخاذ نماییم تا به چرخش بیشتر چرخه تولید و رونق آن منتج شود. 

وی افزود: در اولین جلسه کارگروه رونق تولید شهرستان کرج طی سال جدید، 3 پرونده مورد بررسی قرار گرفت و مشکلات آنها مطرح شد، که تزریق سرمایه در گردش و رفع موانع زیست محیطی این واحدها عمده درخواست های طرح شده بود که رفع موانع آن مورد بررسی قرار و تصمیم گیری قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری کرج گفت: علاوه بر بازدیدهای دوره ای که از ادارات بصورت سرزده داریم؛ از این پس قرار است در محل واحدهای تولیدی و کارگاه های صنعتی نیز حضور پیدا کنیم تا در جهت رونق تولید شهرستان تصمیمات بهتری داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز