خبرگزاری کار ایران

محمد مجرد:

کوله کاروان کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده با اطلاع رسانی گسترده و فراخوان عمومی پُربارتر می‌شود

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۶۴۵

معاون فرماندار کرج گفت: با اعلام فراخوان از سوی ادارات و سازمان‌های مردم‌نهاد، شاهد هرچه پُربارتر شدن کاروان‌های کمک‌های مردمی به مناطق جنوبی کشور خواهیم بود.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد امروز در «پنجمین جلسه ستاد بحران شهرستان کرج» و «اولین جلسه پشتیبانی و جمع آوری کمک‌های مردمی به سیل‌زدگان استان‌های خوزستان و لرستان» که با حضور جمعی از اعضای این شورا در محل فرمانداری تشکیل شد، با اشاره به حوادث ناشی از سیل اخیر  و اظهار همدردی با مردم مناطق سیل‌زده کشور اظهار داشت: متاسفانه در نوروز امسال، بلای طبیعی سیل را در تعدادی از استان‌های مختلف کشور شاهد بودیم که این امر خسارات و مشقت هایی را نیز بدنبال داشته است.

وی با اشاره به اینکه استان البرز معین استان خوزستان در امداد رسانی معرفی شده، افزود: در هفته های اخیر شاهد جمع آوری کمک‌های مردمی و ارسال کاروان‌هایی از استان البرز و شهرستان کرج حامل کالاها و اقلام اساسی و مورد نیاز مردم مناطق سیل زده بودیم که این روند کماکان نیز ادامه دارد و در این زمینه می‌بایست ادارات و دستگاه ها نیز در کنار اصناف و مردم، در راستای کاهش آلام سیل زدگان مشارکت داشته باشند. 

مجرد با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران فرمانداری کرج در این زمینه وارد میدان شده، عنوان کرد: هم راستا با دیگر نهادهای دخیل در امر امدادرسانی به آسیب‌دیدگان، با توجه به وظایف ذاتی خود تمام امکانات به منظور کمک‌رسانی به سیل‌زدگان بسیج شده‌اند.

وی ضمن یادآور شدن اینکه کاروان‌هایی از استان البرز به خوزستان و سایر استان‌های سیل‌زده کشور اعزام شده و محموله‌های کمک‌های ارسالی به هلال‌احمر تحویل داده خواهد شد، تأکید کرد: انتظار می‌رود با اطلاع رسانی گسترده زمینه‌ساز جلب و جذب هر چه بیشتر کمک‌های مردمی به مناطق سیل‌زده باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز