خبرگزاری کار ایران

محمدی فرد خبر داد:

کمک ۱۹ میلیارد ریالی مرکز نیکوکاری سپاه به مناطق سیل‌زده

asdasd
کد خبر : ۷۴۸۴۶۴

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: مرکز نیکوکاری سپاه از ابتدای سیل اخیر برای هموطنان سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان حدود ۱۹ میلیارد ریال کالا ارسال کرده است.

به گزارش ایلنا، محمد محمدی فرد ضمن تبریک سالروز ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار گفت: مرکز نیکوکاری سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز از روزهای ابتدایی وقوع حادثه طبیعی سیل اخیر درحرکت جهادی و تحسین‌برانگیز و از طریق پایگاه‌های بسیج نسبت به جمع‌آوری و ارسال کمک‌های مردم نیکوکار استان برای هموطنان سیل‌زده اقدام کردند.

وی با اشاره به اینکه مراکز نیکوکاری باهدف توسعه ابعاد مردمی امداد امام (ره) فعالیت می‌کنند افزود: بسیج سازندگی، بسیج کارگری و کارمندی، بسیج خواهران، بسیج اقشار و گروه‌های جهادی در سیل اخیر و در قالب مرکز نیکوکاری سپاه همکاری مناسب و قابل‌تقدیری با کمیته امداد البرز دارند.

مدیرکل کمیته امداد البرز پتو، مواد غذایی، آب آشامیدنی، چکمه، موتوربرق، پمپ آب، شیر خشک، فرغون و چراغ‌قوه را جزو عمده‌ترین اقلام اهدایی مرکز نیکوکاری سپاه به هم‌وطنان سیل‌زده اعلام کرد و گفت: مرکز نیکوکاری سپاه از ابتدای سیل اخیر برای هم‌وطنان سیل‌زده استان‌های گلستان، لرستان و خوزستان حدود ۱۹ میلیارد ریال کالا ارسال کرده است.

وی بابیان اینکه هم‌اکنون حدود شصت پایگاه شهری شامل دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری برای دریافت کمک‌های کالایی در خدمت مردم البرز هستند، گفت: کد دستوری#۹۹*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۰۰۰۰۱۰۰۰ نیز برای کمک‌های نقدی مردم و خیران البرزی در نظر گرفته‌شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز