خبرگزاری کار ایران

لحاظ عنوان دوره سلامت تن و روان در تقویم آموزشی شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۷۳۰۶۲۶

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج از گنجاندن عنوان دوره سلامت تن و روان در تقویم آموزشی شهرداری کرج خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین سعیدی سیرایی با اعلام این خبر افزود: این مهم با هدف اهمیت دادن به سلامت جسمانی و روانی پرسنل توسط اداره آموزش شهرداری برنامه ریزی شده است.

این مسئول به آسیب‌های بدنی ناشی از پشت میز‌نشینی به مدت طولانی در ساعات اداری اشاره کرد و گفت: هدف از این دوره‌ها پیشگیری و درمان است که با برگزاری دوره‌های ورزشی و اجرای حرکات اصلاحی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه این دوره ورزشی علاوه بر سلامت روحی وروانی فرد، بر ظرفیت اجتماعی وی نیز تاثیر مثبتی می گذارد، بیان کرد: این موضوع به ویژه برای پرسنل شهرداری که روزانه با افراد زیادی مراوده دارند بسیار مهم است و می تواند نقش به سزایی در تکریم ارباب رجوع ایفا کند.

سعیدی با اشاره به تاثیر ورزش در تغییر رفتار فردی ،عنوان کرد: از دیگر کارکردهای این مهم آرام سازی محیط اداری وپرورش قوای ذهنی و رفع خستگی فکری است.

مدیرکل دفتر نوسازی و تحول اداری شهرداری کرج بروز خستگی‌های ناشی از انجام کار اداری برای پرسنل را امری طبیعی خواند و گفت: این دوره ورزشی نقش به سزایی در پیشگیری از بی حوصلگی وخستگی دارد و در کنار آن زمینه‌ساز ایجاد و تقویت حس کارآمدی وتعهد در فرد می‌شود.

این دوره ورزشی _آموزشی برای 20 جلسه پیش‌بینی شده است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز