خبرگزاری کار ایران

وطنی خبرداد:

۱۱ مورد عملیات امداد و نجات هلال احمر البرز در یک هفته گذشته

asdasd
کد خبر : ۷۱۹۸۵۴

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز، گفت: نجاتگران طی ۱۱ عملیات امداد و نجات و امدادرسانی به ۲۷ نفر در محورهای مو‌اصلاتی و ارتفاعات این استان، در خدمت هموطنان خود بودند.

به گزارش ایلنا، محمد حسین وطنی در جمع خبرنگاران، گفت: در مرکز کنترل عملیات امداد و نجات هلال احمر استان البرز از تاریخ ۲۹ دی  الی ۵ بهمن ماه نجاتگران البرزی در ۱۱ مورد عملیات، امدادرسانی کرده اند.

وی افزود: از این تعداد ۶ مورد حوادث جاده ای، ۲ مورد برف و کولاک، ۱ مورد صنعتی و کارگاهی، ۲ مورد نیز کوهستان بوده است.      

وطنی اظهار داشت: در عملیات های اخیر به ۲۷ نفر آسیب دیده از حوادث، خدمات امدادی ارائه شد که از این میان سهم حوادث جاده ای با ۱۵ نفر، صنعتی و کارگاهی ۱ نفر،حوادث برف و کولاک ۹  نفر و حوادث کوهستان نیز با ۲ نفر مصدوم همراه بود.

وی افزود: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان به ۵ نفر  از مصدومان نیز جهت تکمیل چرخه بهبودی، به نزدیک ترین مراکز درمانی انتقال دادند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان البرز در پایان نیز گفت: در جریان عملیات های امداد و نجات هفته گذشته، ۱۴ تیم عملیاتی با استعداد ۳۷ نفر نیروی کادر و داوطلب و با پشتیبانی ۱۰ دستگاه آمبولانس به ارائه خدمات امداد و نجات به هموطنان و مسافران سطح استان پرداختند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز