خبرگزاری کار ایران

با هدف افزایش فرصت‌های سرمایه‌گذاری انجام می‌شود

برگزاری نمایشگاه تولیدات صادراتی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۶۹۰۳۶۲

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برنامه‌ریزی خوبی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه گذاری استان البرز انجام شده است، گفت: ه‍یات‌های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.

به گزارش ایلنا، عزیز اکبریان در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری نمایشگاه بزرگ توانمندی‌های تولیدی صادراتی و فرصت‌های سرمایه‌گذاری استان البرز، اظهار داشت: این نمایشگاه با پیگیری‌های شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز برگزار می‌شود.

وی افزود: نمایشگاه با محوریت صادرات و با حضور مهمانان خارجی در استان البرز برگزار می‌شود و برنامه‌های بسیار خوبی برای این نمایشگاه در نظر گرفته شده است.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تصمیم بر این بود که نمایشگاه در سطح ملی برگزار شود، بیان کرد: برنامه‌ریزی بسیار خوبی برای برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صادراتی و فرصت های سرمایه‌گذاری انجام شده است.

وی با بیان اینکه نمایشگاه مذکور بیشتر با محوریت صادرات کالاهای تولیدی در استان البرز برگزار می شود، تصریح کرد: در این نمایشگاه سعی می شود که کالاهای تولیدی به بسیاری از کشورها از جمله کشورهای همسایه صادر شود که ارز حاصل از آن به کشور وارد شود و این نمایشگاه به نظر من بسیار موفقیت آمیز خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد زیادی از هیات‌های خارجی به نمایشگاه دعوت شده‌اند، عنوان کرد: از کشورهای همسایه از جمله عراق، ترکیه، افغانستان و تعداد زیادی  از کشورهای دیگر برای حضور در این نمایشگاه استانی، اعلام آمادگی کرده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز