خبرگزاری کار ایران

معاون فرماندار کرج تاکید کرد:

تشدید نظارت و بازرسی توسط اعضای کمیته تنظیم بازار/ لزوم صدور مجوز نانوایی‌ها تنها به افراد متخصص

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۳۱۵

معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری ویژه شهرستان کرج با ارائه راهکارهایی از جمله برنامه ریزی در چرخه تولید و توزیع بازار به جلوگیری از افزایش کالا تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، محمد مجرد امروز در جلسه کارگروه تخصصی تنظیم بازار، با تاکید بر اینکه باید در بازار بصورت بلند مدت چاره اندیشی و برنامه ریزی کنیم، گفت: همواره باید امور را به افراد متخصص در عرصه‌هاى مختلف سپرد تا با اقدامات مطلوبى رو به رو شویم.

وى ادامه داد: در راستاى تخصصى کردن امور، تصمیم گرفته شد تا در صنف نانوایى، مجوز احداث تنها به افرادى داده شود که نانوا بوده و در این حوزه مهارت ویژه را داشته باشند.

معاون برنامه ریزى و توسعه فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه تصریح کرد: اعضای تنظیم بازار بایستی با نظارت و اقدامات پیشگیرانه برای تامین کالاهای اساسی برنامه ریزی داشته باشند.

وى با بیان اینکه باید در بازار کمبودها و افزایش قیمت‌های احتمالی را نیز پیش‌بینی کنیم، افزود: در شرایط فعلی بازار در شهرستان باید روی پارامترهایی که در اختیار حوزه اقتصاد شهرستان است، اثرگذاری داشته باشیم و به هر حال بازار کرج نیز تحت تاثیر شرایط اقتصادی کشوری خواهد بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز