خبرگزاری کار ایران

عطااله ربانی خبر داد:

کنترل ورود کالای قاچاق با رویکرد کمک به اقتصاد تولید/کیفیت شاخص مهم رقابت در بازارهای خارجی

asdasd
کد خبر : ۶۱۱۳۶۵

رئیس پارک علم و فناوری استان البرز از ورود کالای قاچاق به عنوان مهمترین عامل ضربه به اقتصاد تولید، یاد کرد. 

به گزارش ایلنا، عطااله ربانی، عصر امروز در نخستین جلسه راهبردی حمایت از کالای ایرانی کشور در البرز، گفت: ورود کالای قاچاق باعث رکود اقتصاد کشور و خسارت به بسیاری از مشاغل و تولیدکنندگان داخلی می شود لذا ضرورت دارد در مقابله با ورود کالای قاچاق، شرایط تولید با کیفیت را فراهم کنیم.

رئیس پارک علمی و فناوری استان البرز با یادآوری حضور شرکت های دانش بنیان در جلسات جداگانه، گفت: مشکلات سال گذشته شرکت های دانش بنیان دسته بندی و وظایف مسئولان مشخص شد و با توجه به شعار سال، اولویت بر حمایت از کالای ایرانی، قرار گرفت.

ربانی در ارتباط با قوانین خرید کالا، اظهار داشت : لازم است مسئولان با جدیت به این امر بپردازند که هیچ اداره و ارگانی کالای خارجی خریداری نکنند.

وی افزود: از طرفی تولید کننده باید با افزایش کیفیت کالا و با بسته بندی محصولات و خدمات پس از فروش در جذب مشتری از رقبا سبقت بگیرد.

ربانی به بازاریابی خارج از کشور اشاره و خاطرنشان کرد: ارزان  بودن تولیدات داخلی در عین با کیفیت بودن کالا در رقابت با بنگاههای دیگر خارجی و جذب مشتری، موثر است. 

وی با عنوان عدم اطلاع رسانی تولید کالا در کشور، یادآور شد: همه از نوع اقلام تولید و خدمات کشور اطلاع کاملی ندارند لذا باید در این امور اطلاع رسانی انجام شود بنابراین معرفی تولیدات داخل یکی از گامهای اساسی است که باید به سمت آن حرکت کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز