خبرگزاری کار ایران

رحیم خستو مطرح کرد؛

نقد سازنده رسانه‌ها را تکریم می‌کنیم/افزایش قدرت مانور نظارتی شورا با انعکاس مطالبات مردم

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۷۰۰

سخنگوی شورای اسلامی شهر کرج گفت: از نقدهای سازنده و راهگشای اهالی قلم که در تحقق اهداف و سیاست های سازمانی موثر واقع شود، استقبال می‌کنیم.

به گزارش ایلنا، رحیم خستو گفت: مسئولان باید در برابر رسانه‌ها پاسخگو باشند و در جامعه‌ای که ارتباط مردم و مسئولان عقیم بماند، تاریکی و عقب‌ماندگی پدید می‌آید.

وی خاطر‌نشان کرد:رسانه‌ها مطالبه‌گر و پیگیر مشکلات و دغدغه‌های شهروندان و آحاد مختلف جامعه هستند و برای خود چیزی نمی خواهند و مسئولان باید با صبوری پاسخگوی آنها باشند  زیرا در چنین شرایطی مطبوعات قادر به ایفای نقش سازنده خود خواهند بود.

وی با عنوان اینکه شورای پنجم کلانشهر کرج خود را در برابر رسانه‌ها پاسخگو می‌داند، ادامه داد: باور داریم که نقدهای سازنده و گزارش‌هایی که توسط رسانه‌های مطبوعات و مجازی مخابره می‌شود، حتی در افزایش قدرت مانور نظارتی نمایندگان مردم نیز می تواند موثر واقع شود، چرا که برخی گزارشها حاوی اطلاعاتی است که حتی برای ما نیز تازگی دارد و ما نقد سازنده را تکریم می کنیم.

عضو شورای اسلامی شهر کرج با تاکید بر اینکه رسانه ها نیازمند حمایت مادی و معنوی هستند اما این حمایت بایستی از قاعده های کارشناسی پیروی کند تا منابع مالی به صورت متوازن توزیع شود، خاطر نشان کرد: البته بهترین شیوه برای تامین منابع مالی از سوی رسانه‌ها گرایش به سمت بخش خصوصی است و نشریه‌ای که هزینه‌اش را از بنگاه‌های اقتصادی دریافت می‌کند در نقادی و مطالبه‌گری صدای رساتری دارد.

خستو در پایان گفت: اگر در مواردی اصحاب رسانه سوالاتی داشته‌اند که ما موفق به پاسخِ جامع به آنها نشده‌ایم یا جواب مان برای خبرنگار محترم قانع کننده نبود عذرخواهی می‌کنم و امیدواریم که در سال جدید با رویکردهای جدید و دغدغه مندی بیشتر بتوانیم ارتباط موثری با رسانه ها داشته باشیم و ضمن شنیدن صدای مردم، همچنین صدای خود را نیز هرچه بهتر به گوش مردم برسانیم.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز