خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز خبر داد:

دستگیری قاچاقچیان مواد مخدر در البرز

asdasd
کد خبر : ۵۹۱۷۹۰

فرمانده انتظامی البرز از دستگیری چند قاچاقچی مواد مخدر و کشف بیش از 98 کیلوگرم تریاک در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، سردار عباسعلی‌محمدیان فرمانده انتظامی البرز در جمع خبرنگاران و در تشریح خبر کشف بیش از 98 کیلوگرم موادمخدر در این استان اظهار داشت: در پی رصد اطلاعاتی مأموران بر روی باندهای تهیه و توزیع مواد مخدر ، محرز شد که فردی پس از تهیه مواد از استان‌های شرقی کشور و انتقال آن به استان البرز و شهرهای همجوار ، اقدام به توزیع موادمخدر در بین مشتریان خود می‌کند.

این مقام انتظامی افزود: در تحقیقات تکمیلی مأموران مشخص شد که نامبرده قصد دارد مقادیر قابل توجهی مواد مخدر را در پوشش بار تجاری با یک دستگاه کامیون به استان البرز انتقال دهد.

وی افزود: چندین اکیپ عملیاتی با استقرار در محورهای مواصلاتی استان، خودروی مورد نظر را در حالی که 2 خودرو پژو و پراید آن را اسکورت می کردند شناسایی و در یک فرصت مناسب هر 3 خودرو توقیف و به همراه 4 نفر از سرنشینان خودرو به پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز منتقل شدند.

سردار محمدیان اظهار داشت: در بازرسی از داخل بار کامیونت 98 کیلو و 500 گرم مواد مخدر از نوع تریاک کشف شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز