خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز عنوان کرد:

البرز به پایتخت صنعتی کشور تبدیل می‌شود/ شهرداری‌ها زمینه آسایش مردم را فراهم کنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۹۱۹۷

استاندار البرز گفت: امروز می بینیم که جایگاه البرز در صنعت از رتبه نهم به هفتم رسیده است و پیش بینی می‌شود با این روند به پایتخت صنعتی کشور هم تبدیل شویم.

به گزارش ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح پروژه های دهه فجر در این شهرستان با تبریک سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) و فرا رسیدن دهه مبارک فجر اظهار داشت: در اولین روز این دهه مبارک در واحدصنعتی مدرنی حضور پیدا کردیم که با استفاده از آخرین امکانات و تکنولوژی روز دنیا اداره می‌شود و انتظار می‌رود این مجموعه هلدینگ تولیدی با اشرافی که به فناوری های روز دارند، تجارب خود را به البرز بیاورند.

استاندار البرز با بیان اینکه نگاه کشور حمایت از تولید کنندگان است، گفت: مسئولان شهری و مدیران اجرایی باید زمینه جذب سرمایه گذاری را در مناطق فراهم کنند.

وی با بیان اینکه درخواست‌های سرمایه گذاران باید در کمترین زمان به انجام برسد،گفت: زمین ارزان قیمت و مجوزهای لازم برای متقاضیان باید در کوتاهترین زمان محقق شود.

استاندار البرز ادامه داد: این فرصت برای رونق صنعت در البرز فراهم شده و امروز می‌بینیم که جایگاه البرز از رتبه نهم به هفتم رسیده است و پیش بینی می شود با این روند به پایتخت صنعتی کشور هم تبدیل شویم.

وی افزود: البرز در رتبه اول ستاد تسهیل نیز قرار دارد در آمار ایجاد فرصت‌های شغلی به ۳۳ هزار فرصت رسیده ایم که پیش بینی می شود و ظرفیت شغل در البرز به ۶۰ هزار فرصت شغلی برسد.

نماینده عالی دولت در استان با اشاره به دغدغه‌های مقام معظم رهبری در رونق تولید و‌اشتغال گفت:در سال «اقتصاد مقاومتی،تولید و اشتغال »بیشترین دغدغه مقام معظم رهبری در این زمینه بوده و همه نگاه دولت نیز رفع دغدغه‌های این بخش است.

وی بیان کرد: تولیدکنندگان این واحد تولیدی که در آن هستیم، خود از صاحبان انقلاب هستند، امروز نیز تعدادی از شهدای انقلاب اسلامی وارد کشور شدند، ایران اسلامی با شهادت و جانبازی های این عزیزان و اقتدار های آزادگان عجین شده و ما که توفیق خدمت داریم باید تلاش کنیم تا مشکلات مردم حل شود.

وی با تاکید بر تسریع در صدور مجوز شهرک صنعتی ماهدشت ادامه داد: یک شهر کوچک صنعتی نباید در مقررات دست و پا گیر معطل مانده و شکل نگیرد، باید تسهیلات لازم فراهم شود و سریعا مشکلات حل شود.

وی افزود: شهرداری ها هم باید زمینه آسایش و رفاه مردم را فراهم کنند.

 نجفی همچنین  با تاکید تسریع در رفع مشکلات مردم تصریح کرد: همه مدیران باید توفیق حضور بین مردم را برای رفع مشکلات و موانع داشته باشیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز