خبرگزاری کار ایران

در نشست مدیران کل کار و فنی حرفه‌ای البرز مطرح شد؛

ایجاد مراکز آموزشی مهارتی حوزه IT در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۸۳۴

نشست هماهنگی ایجاد مراکز آموزشی مهارتی استان در حوزه IT با حضور مدیران کل ارتباطات،کار و فنی و حرفه ای البرز برگزار شد.

به‌گزارش ایلنا از کرج، نشست‌هماهنگی ایجاد مراکز آموزشی‌مهارتی استان در حوزه IT با محوریت دستورالعمل‌های وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات با حضور مدیران کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ارتباطات و فناوری اطلاعات و نیز آموزش فنی و حرفه ای استان البرز برگزار شد.

حمیدی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان البرز در ابتدای نشست ضمن تشریح هدف از برگزاری این جلسه بر اساس دستورالعمل وزارت ارتباطات وفناوری اظهار داشت: با توجه به وجود شکاف میان آموزش و مهارت در میان دانش آموختگان حوزه فناوری اطلاعات و آی. تی استان و همچنین طبق سیاست های ابلاغی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ، ایجاد مراکز آموزشی و مهارتی درجهت توانمندسازی فارغ التحصیلان حوزهIT برای کارآفرینی و ایجاد اشتغال استان در دستور کار قرار گرفته است.

خلیلی مدیرکل تعاون ، کارو رفاه اجتماعی استان نیز ضمن استقبال از این پیشنهاد و با اشاره به گسترده بودن بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات استان برای ایجاد و توسعه اشتغال پایدار آمادگی خود را برای همکاری در راستای ایجاد مراکز آموزشی و مهارتی در استان البرز اعلام کرد.

وی با اشاره به کم هزینه بودن و بازدهی بسیار حوزه فناوری اطلاعات گفت : یکی از رسته های پر اهمیت ما در بحث کارآفرینی و ایجاد اشتغال پایدار و تخصیص تسهیلات به آنها رسته فناوری اطلاعات است که با ایجاد مراکز اموزش مهارتی آی تی در استان زمینه توسعه این نوع از خدمات در البرز فراهم میشود.

در ادامه مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان ونیز رئیس هیات مدیره نظام مهندسی رایانه استان و تعدای از روسای کاریابی‌ها در خصوص اشتغال و مهارت آموزی و ایجاد مراکز مهارت آموزی فنی و حرفه‌ای جهت آموزش‌های فناوری اطلاعات نظرات خود را مطرح کردند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز