خبرگزاری کار ایران

مدیر سامانه ۱۳۷ شهرداری مطرح کرد:

انباشت زباله ها در کرج امری عادی بود/خودروهای جمع آوری زباله در حال شن پاشی بودند

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۵۲

مدیر سامانه 137 شهرداری کرج با اشاره به اینکه انباشت زباله‌ها در این چند روز امری عادی بوده است، خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای جمع آوری زباله در این چند روز در حال شن پاشی بوده اند.

به گزارش ایلنا از کرج،حسین امام جمعه مدیر سامانه 137 شهرداری این شهر صبح امروز در جمع خبرنگاران با بیان اینکه از روز بارش برف تا امروز، دهم دیماه سامانه 137 به هفت هزار تماس شهروندی پاسخ داده است، اظهار داشت: علت عمده این تماس ها برف روبی و شن پاشی خیابان ها و معابر بوده است.

وی بیان کرد: از دیگر درخواست های مردم طی تماس با این سامانه برف تکانی از درختان بوده است که با همکاری سازمان سیما و منظر شهرداری کرج این مشکل مرتفع شد.

مدیر سامانه 137 شهرداری کرج با اشاره به اینکه انباشت زباله ها در این چند روز امری عادی بوده است، خاطرنشان کرد: تمامی خودروهای جمع آوری زباله در این چند روز در حال شن پاشی بوده اند و از روز گذشته دستور جمع آوری زباله ها صادر شده است.

امام جمعه با تاکید بر اینکه شهروندان با سعه صدر در این بحران باید به کمک مدیریت شهری بیایند، گفت: تماس های مردم با این سامانه و در میان گذاشتن مشکلاتشان از طریق 137 بیانگر اعتماد آنان به این سامانه است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز