خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

تقویت زیرساخت صادرات صنعت فرش در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۵۸۸۳۴۱

استاندار البرز با بیان اینکه صنعت فرش دستبافت در سال های تحریم تضعیف شد گفت: برنامه داریم تا صادرکنندگان این بخش با تقویت زیرساخت ها مورد حمایت قرار گیرند.

به گزارش ایلنا از کرج،محمدعلی نجفی استاندار البرز در جلسه توسعه صادرات با بیان اینکه امروز فرآیند تولید در همه جای دنیا حداقل ۳۰ تا ۴۰ درصد مشی صادراتی است اظهار داشت: اگر این‌گونه نباشد  آن تولید در طولانی مدت پایدار نخواهد بود،بنابراین باید کمک کنیم تا این تدبیر نیز ایجاد شود.

وی در رابطه با تقویت زیرساخت‌های صادرات صنعت فرش گفت: صنعت فرش دستبافت در سال های تحریم با تصاحب بازار بین المللی توسط کشورهای چین و..کمی تضعیف شد که برنامه داریم تا صادرکنندگان این بخش نیز مورد حمایت قرار گیرند.

 نجفی در رابطه با راه اندازی سایت نمایشگاهی استان نیز گفت: ظرف مدت ۱۰ روز آتی زیرساخت های مورد نیاز و تکمیل سهم سرمایه گذاران صورت گیرد.

تشکیل کمیته بررسی نرخ برخی از تعرفه های گمرکی کالاها،پیش بینی بسته حمایت از صادرات و مشوق های صادراتی و ثبتی، توسعه شرکت های ترانزیت کالا و حمل و نقل بین المللی،عودت ارزش افزوده صادرات در ضابطه مندی مشخص از محورهای این نشست به‌ شمار می‌رفت.

 ‌

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز