خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز مطرح کرد:

لغو مرخصی مسئولان تا پایان بحران / مدیران به هیچ وجه منطقه خود را ترک نکنند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۲۵

استاندار البرز با بیان اینکه تمامی فرمانداران، شهرداران و مدیران کل به هیچ وجه در این ایام منطقه خود را ترک نکنند گفت:مدیران دستگاه های امدادی و خدماتی در این ایام نباید مرخصی داشته باشند.

به گزارش  ایلنا از کرج، محمدعلی نجفی صبح امروز در جلسه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان که  در سالن شهدای دولت برگزار شد، با اشاره به اینکه طبق بررسی های صورت گرفته دستگاه های اجرایی، امدادی و خدماتی استان از آمادگی کامل برای اجرای هر چه بهتر طرح زمستانه برخوردار هستند، اظهار داشت: تاکید دارم تمامی فرمانداران، شهرداران و مدیران کل به هیچ وجه در این ایام منطقه خود را ترک نکرده و در حالت آماده باش قرار گیرند.

وی با تاکید بر اینکه مدیران کل، فرمانداران و مدیران دستگاه های امدادی و خدماتی در این ایام هیچ مرخصی نباید داشته باشند و بر این امر تاکید جدی دارم، افزود: رسیدگی و نظارت ویژه به شهر و شهرستان های مناطق کوهستانی حائز اهمیت است.

استاندار البرز با تاکید بر لزوم مصرف بهینه انرژی، در ادامه با بیان اینکه باید حداقل‌ترین مصرف ها در بخش های مختلف را داشته باشیم، گفت: رعایت این نکته در تمامی ابعاد و بخش های مصرفی الزامی است.

 نجفی با بیان اینکه نباید خللی در روند فعالیت نیروگاه منتظرالقائم ایجاد شود خاطرنشان کرد: گاز بهترین نوع سوخت مصرفی برای این نیروگاه است، اما اگر ناچار به استفاده از سوخت جایگزین شدید باید همکاری لازم صورت گیرد.

استاندار البرز با اشاره به لزوم توجه به حوادثی چون زلزله و آماده باش شهر در این خصوص، افزود: اسکان اضطراری مسافران در صورت نیاز باید مورد توجه جمعیت هلال احمر و دستگاه های مربوطه قرار گیرد.

به گزارش ایلنا،در این جلسه تمامی دستگاه های عضو کمیته بحران استان، گزارشی از اقدامات و تدابیر اتخاذ شده برای مواجهه با موج سرما، ارائه داده و آمادگی خود را اعلام کردند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز