خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ مطرح کرد:

زندان قزل‌حصار چهره شهر را مخدوش کرده است/ مردم ما نیاز به روحیه شاد دارند

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۸۱۴

فرماندار ساوجبلاغ گفت: مردم ما نیاز به روحیه شاد دارند و این مهم تلاش مسئولان را می‌طلبد که با ایجاد نشاط اجتماعی روحیه از دست رفته مردم را بازگردانند.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر در نشست اعضای شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر شهرستان با اشاره به وجود زندان و ندامتگاه قزلحصار در مجاورت بخش چهارباغ، اظهار داشت: وجود این مراکز نه تنها مشکلات عدیده ای بوجود آورده، بلکه چهره شهر را نیز مخدوش کرده است.

وی با تاکید بر اینکه اگر کار مبارزه با موادمخدر را به صورت هماهنگ انجام دهیم به نتایج بهتری دست خواهیم یافت، تصریح کرد: اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر از مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشیم و تمامی اقشار جامعه را نسبت به این موضوع حساس کنیم تا کار پیشگیری از اعتیاد به شکل بهتری صورت گیرد.

فرماندار ساوجبلاغ اظهار داشت: بسیجیان، روحانیون، سمن‌ها و دیگر اقشار جامعه در حوزه پیشگیری از اعتیاد می‌توانند کمک های زیادی داشته باشند و باید از ظرفیت آنها در این زمینه استفاده کرد.

وی افزود: این شهرستان با برگزاری نشست کمیته‌های مختلف قدم های مثبتی در ارتباط با مبارزه با مواد مخدر برداشته است.

پالیزگیر اظهار داشت: مردم ما نیاز به روحیه شاد دارند و این مهم تلاش مسئولین را می طلبد که با ایجاد نشاط اجتماعی روحیه از دست رفته مردم را بازگردانند.

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه سالانه 18 هزار بسته های بهداشتی آموزشی به معتادان ارائه می شود، افزود:در شیلترهای تحت پوشش بهزیستی ساوجبلاغ یک وعده غذای گرم هم به افراد بیمار ارائه می شود که حدود 11 هزار نفر را در برمی گیرد.

وی گفت : 11 مرکز میان اقامتی و یک مرکز ویژه زنان در خصوص نگهداری معتاد و درمان آنان در شهرستان فعال است که سالانه بیش از 4 هزار نفر از بیماران از خدمات این مراکز استفاده می کنند.

پالیزگیر اظهار داشت: برای اجرای طرح های بهزیستی 1 میلیارد و340 میلیون ریال هزینه شده است که این میزان کفاف اجرای همه برنامه ها را نمی دهد و باید سایر نهاد ها نیز به بهزیستی کمک و توجه بیشتری داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز