خبرگزاری کار ایران

مدیرپرستاری دانشگاه علوم‌پزشکی البرز مطرح‌کرد:

کمبود پرستار در بیمارستان‌های البرز/ فعالیت ۱۳ مرکز "مراقبت‌های پرستاری در منزل" در استان

asdasd
کد خبر : ۵۸۶۲۸۵

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی البرز با بیان اینکه کمبود نیروی پرستار در بیمارستان ها و مراکز درمانی این استان وجود دارد، گفت: امید داریم بتوانیم نسبت به جذب نیرو اقدام کنیم.

به گزارش ایلنا از کرج، سیما فیض الله‌زاده  مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در نشست خبری با بیان اینکه طی سال گذشته اقدامات مهمی در رابطه با ارتقاء شاخص‌های پرستاری در استان انجام شد، اظهار داشت: ایجاد ۱۰ دفتر زخم در بیمارستان‌ها و درمانگاه‌های استان یکی از مهمترین این اقدامات بوده است.

وی افزود: رابطان زخم در استان البرز ۳۰ ساعت آموزش دیده اند و در حال حاضر اقدامات تخصصی لازم برای مراقبت از زخم در کلینیک ها و بیمارستان های این استان انجام می شود.

مدیر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی استان البرز در ادامه از اجرا طرح مراقبت های پرستاری در منزل خبر داد و عنوان کرد: ۱۳ مرکز فعال مراقبت‌های پرستاری در منزل در سطح استان البرز فعالیت می‌کند.

وی با بیان اینکه در بیمارستان‌های استان البرز تمام اقدامات خدمات دهی به بیمار توسط یک پرستار طی یک شیفت اختصاص دارد، گفت: با این اقدام، خدمات دهی پرستاری در سطح استان منظم‌تر انجام می شود.

فیض الله زاده با بیان اینکه پرداخت معوقات پرستاران در استان البرز به موقع انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: کمبود نیروی پرستار در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان وجود دارد و امید داریم بتوانیم نسبت به جذب نیرو اقدام کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز