خبرگزاری کار ایران

مدیرکل هواشناسی البرز به ایلنا خبر داد:

کاهش ناپایداری جوی در البرز از عصر امروز / افزایش‌غبار و آلاینده‌ها از دوشنبه

asdasd
کد خبر : ۵۸۴۱۴۳

مدیرکل هواشناسی البرز شرایط جوی را برای امروز ابری همراه با وزش باد ، بارش باران و برف خفیف و در عصر همراه با کاهش ناپایداری عنوان کرد.

منصور رحمانیان، مدیرکل هواشناسی استان البرز در گفت وگو با ایلنا در خصوص آخرین وضعیت جوی استان طی ساعات و روزهای آینده اظهار داشت: هواشناسی استان در روزهای گذشته اطلاعیه ای را در خصوص فعالیت سامانه شرق سویی و بارش باران و برف در این استان صادر کرد که هم اکنون شاهد فعالیت این سامانه در مناطق جلگه ای و کوهستانی هستیم.

وی با بیان اینکه تحلیل آخرین نقشه های پیش یابی حاکی از ادامه فعالیت سامانه بارشی شرق‌سویی در استان البرز است، گفت: پیامد آن به تدریج وزش باد، بارش باران و برف بصورت پراکنده و ساعتی است.

رحمانیان افزود: عمده فعالیت این سامانه در مرکز و به ویژه در نیمه شمالی استان شامل ارتفاعات و جاده های کوهستانی است.

وی شرایط جوی را برای امروز ابری همراه با وزش باد ، بارش باران و برف خفیف و در عصر همراه با کاهش ناپایداری عنوان کرد.

مدیرکل هواشناسی استان البرز گفت: طی روز یکشنبه هوا صاف تا کمی ابری و گاهی با وزش باد پیش بینی می شود و برای روز دوشنبه افزایش غبار و آلاینده ها در برخی از نقاط استان مورد انتظار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز