خبرگزاری کار ایران

شهردار کرج مطرح کرد:

استفاده از داده‌های سامانه 137 در برنامه‌ریزی شهری

asdasd
کد خبر : ۵۸۰۵۷۸

شهردار کرج با اشاره به اهمیت سامانه 137 برای رسیدگی به مشکلات مردم بر استفاده از داده های این سامانه در برنامه ریزی مدیریت شهری تاکید کرد.

به گزارش ایلنا از کرج،اصغر نصیری شهردار کرج پیش از ظهر امروز در جلسه مدیران شهری با بیان اینکه یکی از منابع بسیار ارزشمند و مستند مدیریت شهری کرج برای اطلاع از وضعیت شهر سامانه 137 است، اظهار داشت: شهروندان از طریق آن و بدون واسطه، مشکلات و دغدغه های خود را با مجموعه در میان می گذارند.

وی با تصریح بر امکان به روزرسانی مداوم داده های سامانه 137، تماس های به روز شهروندان و طرح مشکلات به صورت پیوسته و روزانه را به عنوان منبعی قابل اعتنا برای بسیاری از اقدامات شهرداری کرج عنوان کرد.

نصیری، با بیان اینکه اطلاعات این سامانه می تواند به نحو احسنت و شایسته در برنامه ریزی های شهری به کار گرفته شود، از مدیران خواست داده های به روز سامانه را دریافت کرده و در اقدامات خود مورد توجه قرار دهند.

وی، به ویژه بر لزوم بکارگیری داده های مذکور در تدوین سند توسعه محلات تاکید کرد.

شهردار کرج، امکان اختصاص بودجه واقعی به مناطق را نیز در گرو استفاده از این اطلاعات ذکر کرد و ادامه داد: نیازهای هر منطقه، از طریق تماس های شهروندان قابل شناسایی و احصاء است که این امر می تواند به برنامه ریزی و بودجه نویسی مناطق کمکی شایان توجه نماید.

وی بیان داشت: سامانه 137 شهرداری کرج، سامانه ای مبتنی بر تماس‌های شهروندان است که با درج و ثبت آنلاین پیام ها درخواست های مردمی، مشکلات را به سازمان ها و مناطق مرتبط انتقال داده و نحوه اجرای خواسته های شهروندان را مورد پیگیری قرار می دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز