خبرگزاری کار ایران

حسین عطایی خبر داد:

جمع آوری تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز از سطح شهر کرج

asdasd
کد خبر : ۵۷۵۰۰۱

سرپرست سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از حذف زوائد بصری از چهره شهر خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج،حسین عطایی سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج اظهار داشت: حجم بزرگی از زیبایی بافت شهر در زیر تابلوهای تبلیغاتی پنهان شده است و تابلوهای تبلیغاتی شهری و مغازه ها باعث شده ما شاهد یک آشفتگی در شهر باشیم.

وی با تاکید بر اینکه آرایش و پیرایش مناظر در شهر کرج می بایست به بهترین نحو ممکن صورت بگیرد، گفت:  به واسطه وجود جاده زیبای چالوس- کرج همچنین کرج-قزوین،  کلانشهر کرج سالانه پذیرای بسیاری از مسافران در شهر خواهد بود که با توجه به نزدیک شدن به ایام نوروز حذف زوائد بصری، نازیبایی ها و تابلوهای تبلیغاتی غیرمجاز برای ارتقای کیفیت بصری شهر ضروری است.

عطایی با اشاره به اینکه هویت هر شهر با زیباسازی خیابان ها و مناظر شهری تعریف می شود بیان داشت: با نگاه ویژه ای "طرح پاکسازی زوائد بصری محور ها" در دستور کار معاونت زیباسازی سازمان قرار گرفته است که این امر به طور  جدی  از سوی سازمان  در حال  پیگیری می باشد.

سرپرست سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج به  جمع آوری پایه چراغ های مستهلک و داربست های غیر مجار همچنین پاکسازی شهر از بنرهای شناور، تابلوها و استند های تبلیغاتی اشاره کرد و گفت: به همت معاونت زیبا سازی سازمان و با شروع اجرای این طرح تا کنون طرح محور های بلوار طالقانی تا کوه نور الشهدا، بلوار نبوت تا چهار راه دانشگاه، خیابان شهید بهشتی، دهقان ویلای اول و دوم، بلوار مولانا، بلوار و میدان  جمهوری، پل علامه جعفری، 45 متری گلشهر و حواشی اتوبان از پل کلاک تا پل حصارک از آلودگی های بصری تا حد  چشمگیری زدوده شده است و این روند همچنان ادامه خواهد داشت.

این مسئول در پایان سخنان خود ابراز داشت: امید است در سال 96 با آرایش و پیرایش مناظر و فضای سبز شهری شاهد شهری زیباتر از گذشته باشیم و با آغوشی باز از میهمانان و مسافران نوروزی پذیرایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز