خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ عنوان کرد:

ساعت سیگارکشیدن برخی در شهرداری از ساعت کاری‌شان بیشتر است/ شهر جدید هشتگرد قبرستان ندارد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۹۸۵

فرماندار ساوجبلاغ با بیان اینکه عده‌ای از کارکنان در شهرداری ساعت سیگار کشیدن‌شان از ساعت کاری‌شان بیشتر است، گفت: نباید بیش از این شهرداری ها فربه شوند.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، فرماندار شهرستان ساوجبلاغ در نشست هم اندیشی با رئیس و اعضای شوراهای اسلامی شهرستان، بر سرعت در اتمام پروژه‌های عمران شهری تاکید کرد.

ابوالقاسم پالیزگیر شوراهای اسلامی و شهرداری ها نهاد عمومی غیردولتی دانست و مهم ترین وظیفه دولت را هدایت و حمایت از شوراها و شهرداری ها عنوان و تصریح کرد: فرمانداری در این راستا از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

وی گفت : بحث مقاوم سازی را باید جدی بگیریم و اولویت مباحث ما باید سلامت مردم در هنگام بحران باشد .

پالیز گیر گفت: شهرداری‌ها چشم به منابع مالی دولت نداشته باشند چرا که درآمدهای دولت به شدت کاهش یافته و شهرداران باید به فکر در آمدهای پایدار باشند .

پالیز گیر افزود: شهرداری ها باید خانه تکانی کنند چرا یک شهرداری که چارت سازمانی اش مصوب شده ۱۰۲ نیرو داشته باشد سه برابر این تعداد نیرو جذب کرده است.

وی گفت: برای مثال شهرداری چهارباغ ماهانه‌بیش از یک میلیارد حقوق به پرسنل خود می‌دهد با این مبلغ چیزی برای عمران شهری نمی ماند.

فرماندار ساوجبلاغ خطاب به شوراهای اسلامی گفت: این وظیفه شماست مدیریت کنید که برای رایی که گرفته اید کسی را جذب شهرداری نکنید و بیش از این شهرداری ها را فربه نکنید.

پالیز گیر افزود نیروهایی را در شهرداری می شناسم که اصلا معطل هستند و بیش از ۱۷۰ ساعت اضافه کاری می گیرند و یک ساعت هم حضور فیزیکی ندارند .

وی گفت عده ای دیگر از کارکنان در شهرداری ساعت سیگار کشی هایشان از ساعت کاری‌شان بیشتر است .

وی افزود خوب است شوراهای اسلامی آشنا به قانون و مقررات باشند .

پالیز گیر گفت :شوراهای اسلامی در هر دستگاهی نماینده دارند این یک ظرفیت است باید از آن بدرستی استفاده کنید .

فرماندار ساوجبلاغ افزود :شهرداران مدیران بحران هم هستند اگر خدای نکرده زلزله یا حادثه ای رخ دهد به من بگویید برای ساده ترین کار مثل قبرستان که گنجایش لااقل ۲ هزار نفر را داشته باشد فکر کرده اید.

پالیز گیر گفت: شهر جدید هشتگرد اصلا قبرستان ندارد ۵ دوره از تشکیل شورا و شهرداری می گذرد چه کاری در این خصوص انجام شده است .

مدیر کل شهری و شورای اسلامی استانداری البرز هم طی سخنانی خواستار خروجی متناسب از این جلسات شد .

مجتبی عسگری افزود: کاری کنید که در پایان کار مردم قضاوت درستی از شما بکنند .

وی گفت: جلسات کارشناسی اینگونه بسیار کار ساز است اگر خروجی داشت هر ماه بر گزار کنید تا خدمت بهتری به مردم ارائه دهید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز