خبرگزاری کار ایران

۷ دی ماه برگزار می‌شود؛

نشست نقد و رونمایی از کتاب‌های"در چهار راه بهار نارنج" و "پیراهن اردیبهشت"

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۹۹

نشست نقد و رونمایی کتاب «در چهار راه بهار نارنج» و «پیراهن اردیبهشت» با حضور جمعی از منتقدین در شهرستان فردیس برگزار می شود.

به‌گزارش ایلنا از فردیس، نشست نقد و رونمایی‌کتاب«درچهار راه‌ بهار نارنج» و «پیراهن اردیبهشت» در فرهنگسرای گلستان فردیس برگزار می شود.
 
کتاب «در چهار راه بهار نارنج» و «پیراهن اردیبهشت» دو دفتر شعر از مصطفی علیپور شاعر و پژوهشگر معاصر است که توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است، توسط افرادی چون دکتر علیرضا قزوه، دکتر اسماعیل امینی، دکتر علی داودی و استاد مرتضی نوربخش نقد و بررسی می شود.
 
زمان برگزاری این نشست پنجشنبه 7 دیماه ساعت 15:00 و مکان آن فردیس، فلکه سوم، انتهای خیابان 11 غربی، فرهنگسرای گلستان خواهد بود.
 
 گفتنی است «در چهار راه بهار نارنج» مجموعه‌ای با سی و پنج شعر در قوالب متنوع نیمایی، غزل، سپید و رباعی است. صمیمیت در فرم و محتوای این اشعار قابل توجّه است. در این مجموعه با منِ بی‌ساده و بی‌آلایش علی‌پور شاعر نوگرای ایرانی مواجه می‌شویم. این کتاب سال 1394 توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.

همچنین «پیراهن اردیبهشت» شامل گزیده ای از اشعار در قالب نیمایی و سپید و البته به همراه تعدادی غزل و رباعی گردآوری شده است. این کتاب نیز سال 1394 توسط انتشارات شهرستان ادب منتشر شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز