خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج:

اسنپ و تپسی باید از سازمان حمل و نقل مجوز بگیرند/شهرداری اپلیکیشن تاکسی آنلاین می سازد

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۶۲

رئیس سازمان حمل و نقل شهرداری کرج با بیان اینکه اسنپ و تپسی باید از سازمان حمل و نقل مجوز بگیرند گفت: به دنبال راه‌اندازی اپلیکیشنی با پشتیبانی شهرداری و محوریت این سازمان هستیم.

به گزارش ایلنا از کرج،عزیز صدرنژاد، رئیس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهری شهرداری کرج با اشاره به رعایت قانون در عرصه‌ حمل و نقل‌عمومی گفت: طبق ماده ۱ تصویب‌نامه‌ کمیسیون موضوع اصل ۱۳۸ قانون اساسی، سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر متولی نظارت بر فرآیندهای حمل و نقل بار و مسافر درون شهری بوده و بر همین اساس هر شرکت یا نهادی که در این زمینه فعالیت می‌کند ملزم به اخذ مجوز از این سازمان و پذیرش نظارت بر عملکرد خود است که اسنپ و تپسی نیز  از این قاعده مستثنی نیستند.

وی گفت: دنیای امروز دنیای پیشرفت روزافزون و استفاده بیش از پیش تکنولوژی در جهت رفاه مردم است، اما این به معنی توقف نظارت‌ها و تحدید اختیار سازمان‌های متولی خدمات‌رسان به شهروندان نیست.

صدرنژاد با اشاره به ابعاد فعالیت اپلیکیشن‌های مسافررسان گفت: در کنار مزایایی که این برنامه‌ها در سطح جامعه پدید آورده‌اند، مشکلات و دغدغه‌هایی را نیز برای بیش از ۱۳ هزار تاکسی شهر کرج به وجود آورده‌اند که رسیدگی به این دغدغه‌ها و کاهش مشکلات ناشی از استفاده از این برنامه‌ها را وظیفه خود می‌دانیم.

رئیس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر با تشریح اقدامات در حمایت از تاکسیران‌ها گفت: به دنبال راه‌اندازی اپلیکیشنی با پشتیبانی شهرداری و محوریت این سازمان هستیم تا امکان فعالیت انحصاری تاکسی‌ها در این برنامه را ایجاد کرده و به نوعی فضای رقابتی موجود را با به‌کارگیری مزیت تاکسی‌ها تعدیل کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز