خبرگزاری کار ایران

فرماندار ساوجبلاغ خواستار شد:

لزوم ایجاد رشته‌های مرتبط با بازار کار در دانشگاه

asdasd
کد خبر : ۵۷۴۵۵۱

فرماندار ساوجبلاغ خواستار شناسایی بازار کار و اختصاص رشته های مرتبط برای دانشگاه‌های این شهرستان شد.

به گزارش ایلنا از ساوجبلاغ، ابوالقاسم پالیزگیر فرماندار ساوجبلاغ  در خصوص برگزاری رویداد شتاب اظهار داشت: دانشگاه و صنعت دو جز لاینفک و پیوسته‌ای هستند که در کنار یکدیگر می‌توانند هدف والای اقتصاد ، صنعت و شکوفایی یک کشور را به بالاترین عرضه تعالی ارتقا دهند .

پالیزگیر خواستار شناسایی بازار کار و اختصاص رشته‌های مرتبط برای دانشگاه‌های این شهرستان شد و داشت: اولین رویداد شتاب صنایع غذایی استان به همت مرکز علمی کاربردی عالیفرد از 29 آذر تا اوایل دی ماه  سالجاری برگزار شد .

وی با اشاره به اهداف برگزاری این رویداد ادامه داد: ‌هدف از برگزاری این رویداد آموزش برای نحوه صحیح ایده پردازی، تیم سازی، کارگروهی و مدیریت درست است که انتظار دارم سایر دانشگاه‌ها هم پویاتر به این موضوع توجه کنند و با ابتکار عمل با هم رقابت داشته باشند .

سرپرست مرکز آموزش علمی کاربردی علیفرد گفت: برای تشویق و ترویج فرهنگ ایده پردازی در استان در انتهای این رویداد برای طرح‌های برتر جوایز نقدی در نظرگرفته شده است.

تورج زه فروش گفت: ثبت نام و شرکت در این رویداد برای تمامی علاقه مندان آزاد و به صورت رایگان بود که از استقبال چشمگیری بر خوردار بود .

وی گفت: این رویداد به مدت سه روز بر گزار شد و ۴۴ شرکت‌کننده با محوریت بسته‌بندی، صنایع روغن، کمپوت و کنسرو، مواد اولیه افزودنی‌ها، فناوری اطلاعات در توسعه محصولات و خدمات غذایی، آب میوه، شیرینی و شکلات، گیاهان و دمنوش‌ها، نان و فرآورده‌های غلات به رقابت پرداختند که در نهایت ۵ طرح انتخاب و مبلغ یک میلیون تومان جایزه گرفتند .

زه فروش افزود: ارسلان نصیری با ایده تولید نوین، نجمه دشسته با ایده کاهش سموم در مواد غذایی، عادل عابدینی با ایده آدامس برای افراد دیابتی ،مهدی فتحی پور با ایده نانو مواد نگهدارنده مواد غذایی ،سیده زهرا سادات رسول با ایده نوشیدنی کام به مقام اول تا پنجم این مسابقات دست یافتند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز