خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خبر داد:

برخورد با واحدهای متخلف در آستانه شب یلدا/ بیشترین تخلفات مربوط به صنف شیرینی و آجیل است

asdasd
کد خبر : ۵۷۲۱۸۰

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز با بیان اینکه در بازرسی روز اول این اداره کل تعداد 16 پرونده تخلف تشکیل شده است، گفت: بیشترین تخلفات مربوط به صنف شیرینی و آجیل بوده است.

به گزارش ایلنا از کرج، علی اکبرمختاری مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نظارتی مشترک اداره کل و با حضور بازرسین دستگاه‌های نظارتی استان بویژه بازرسی و نظارت اصناف از روز یکشنبه اظهار داشت: روزانه 3 تیم بازرسی با حضور 3 تن از روسای شعب تعزیرات‌حکومتی در این طرح بصورت کشیک سیار و خارج از اوقات اداری دخیل و به پرونده ها رسیدگی می‌کنند.

وی افزود: در این طرح میوه فروشی‌ها و آجیل و شیرینی مورد بازرسی قرار می‌گیرند و با تخلفات در محل برخورد می‌شود.

مختاری ضمن تاکید به رعایت خالص فروشی در صنف شیرینی افزود: این موضوع در استان البرز رعایت نشده و به روسای شعب تاکید شده به این موضوع ورود کنند.

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز خاطرنشان کرد: پلمپ واحدهای فاقد ضوابط بهداشتی که سلامت مردم را به مخاطره می اندازند نیز از اولویت ها و تاکیدات انجام شده به روسای شعب است.

وی با بیان اینکه در بازرسی روز اول تعداد 16 پرونده تخلف تشکیل شده است که بیشترین تخلفات مربوط به صنف شیرینی و آجیل بوده است گفت: رعایت نظامات و الزامات صنفی، رعایت نرخ‌های قانونی توسط اصناف در دستور کار واحدها قرار بگیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز