خبرگزاری کار ایران

مدیرکل بهزیستی البرز عنوان کرد:

کمبود امکانات و منابع برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی/ البرز بیشتر از استان‌های دیگر درگیر چالش‌هاست

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۷۹۹

مدیرکل بهزیستی البرز گفت:استان البرز با میزان آسیب بسیار زیاد و فراتر از استان های دیگر، درگیر چالش ها و گرفتاری ها و مشکلات است اما منابع و امکانات بسیار نامناسب و کمی در اختیار داد.

به گزارش ایلنا از کرج،داریوش بیات نژاد مدیرکل بهزیستی استان البرز در کارگاه آموزشی دادگاه درمان مدار خطاب به مدیران مراکز ترک اعتیاد اظهار داشت: همکاری بین اداره بهزیستی و شما کاملا دو طرفه و مفید است بدین جهت که خدمات ارزشمندی که شما ارائه می‌دهید بعنوان رابطی بین سازمان بهزیستی و جامعه هدف است.

وی افزود: استان البرز با میزان آسیب بسیار زیاد و فراتر از استان‌های دیگر درگیر چالش‌ها و گرفتاری‌ها و مشکلات است که منابع و امکانات بسیار نامناسب و کمی را دارد که هیچگونه همخوانی ندارد.

مدیرکل بهزیستی افزود: دادگاه درمان مدار که در حوزه اعتیاد قرار است انجام گیرد بسیار رویکردی متفاوت دارد و بخش عمده ای از این عملکرد به بهزیستی واگذار شده ارتقای کیفیت خدمات و نحوه ارائه این خدمات بسیار متفاوت خواهد بود.

این مسئول گفت: کمترین سهم و کمترین تقصیر برعهده این افراد است که ساختار اجتماعی اقتصادی و آموزشی باعث این قضایا شده و رویه اکنون تغییر کرده و این بسیار کار جدیدی است و بیماری اعتیاد باید درمان شود.

بیات نژاد گفت : دادگاه درمان مدار شیوه ایست انسانی ، علمی ، اصولی و قوای انتظامی نیز در کنار ما حضور فعال در این زمینه دارند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز