خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد البرز عنوان کرد:

بازرسی از 20 جایگاه CNG البرز/ ارزیابی کیفی بالغ بر 18 هزار سیلندر گاز مایع

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۳۷۶

مدیرکل استاندارد استان البرز گفت: از ابتدای مرداد ماه سال‌جاری تاکنون کارشناسان این اداره کل در بازرسی‌های به عمل آمده تعداد 18883 سیلندر گاز مایع را در واحدهای تعمیراتی مورد ارزیابی کیفی قرار داد‌ند.

به گزارش‌ایلنا از کرج، فتانه شکرالهی‌مدیرکل استاندارد استان البرز در خصوص نظارت این اداره کل بر جایگاه‌های عرضه گاز اظهار داشت: از ابتدای مرداد ماه سال جاری تاکنون کارشناسان این اداره کل در بازرسی‌های به عمل آمده‌تعداد 18883 سیلندر گاز مایع را در واحدهای تعمیراتی مورد ارزیابی کیفی قرار داده که بر این اساس برای تعداد 17833 سیلندر تعمیر شده مجوز عرضه به بازار صادر و تعداد 500 سیلندر نیز به دلیل عدم رعایت الزامات استاندارد معدوم شد.

وی با بیان اینکه از شهریور ماه سال جاری تاکنون تعداد 20 جایگاه CNG توسط کارشناسان این اداره کل و نمایندگان شرکت های بازرسی مورد بازدید کارشناسی قرار گرفته است، بیان داشت: گزارش‌های عوامل بحرانی جهت اصلاح برای مسئولان جایگاه ها و شرکت پخش فرآورده های نفتی استان ارسال شده است.

شکرالهی با برشمردن برخی از دستاوردهای سازمان ملی استاندارد ایران در سال‌های اخیر گفت: رتبه سازمان ملی استاندارد ایران در بین 163 کشور به رتبه 23 ، ارتقا یافته، علاوه بر این عضویت در هیات مدیره موسسه استانداردسازی و اندازه شناسی کشورهای اسلامی (سمیک)، عضویت در هیات مدیره فنی سازمان بین‌المللی استاندارد و هدایت کمیته استانداردسازی کدکس غذایی بخشی از موفقیت های سازمان ملی استاندارد ایران در مجامع بین المللی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز