خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش وجوانان البرز خبر داد:

راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان البرز با 5 رشته تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۵۷۱۲۸۸

معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز از راه‌اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان این استان با 5 رشته تحصیلی خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، قدرت الله شمیرانی معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان استان البرز  اظهار کرد: خوشبختانه با عنایت به دستور استاندار و با پیگیری‌های صورت گرفته مجوز راه اندازی مرکز آموزش علمی کاربردی ورزش و جوانان استان البرز صادر شد.

وی افزود: این دانشگاه در 5 رشته آغاز به کار می‌کند که با توجه به همین تأکیدات، "ورزش سالمندان" به عنوان یک رشته دانشگاهی در این مرکز تدریس می شود.
 
شمیرانی با اشاره به لزوم توسعه ورزش همگانی در جامعه تاکید کرد: دستگاههای دولتی زمینه را برای توسعه ورزش همگانی در بین کارمندان دولت فراهم کنند.
 
وی اضافه کرد: دستگاههای اجرایی نسبت به ایجاد شرایط مناسب جهت ورزش کارکنان از ظرفیت های ماده "53" قانون الحاق "2" استفاده و در جهت توسعه ورزش همگانی همکاری نمایند.
 
معاون توسعه منابع و پشتیبانی اداره کل ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: اداره کل ورزش و جوانان برای اولین بار و در اقدامی کم نظیر از محل همین اعتبارات و در جهت توسعه ورزش همگانی برای تمامی کارکنان این سازمان دوچرخه خریداری کرد.
 
وی تصریح کرد: همچنین انتظار داریم تمامی دستگاه‌ها به ورزش معلولان و مناسب‌سازی در این خصوص توجه ویژه داشته و جهت تجلیل از قهرمانان جانباز و معلول در برنامه‌ریزی و اقدامات اجرایی مشارکت نمایند.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز