خبرگزاری کار ایران

فرمانده انتظامی البرز عنوان کرد:

سرمایه‌گذاری پلیس برای پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۵۶۸۴۸۷

فرمانده انتظامی‌البرز گفت:پلیس با بسیاری از معضلات و آسیب های اجتماعی روبه رو می‌شود و برای مبارزه با آنها با اولویت پیشگیری، ورود و بر روی آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه سرمایه گذاری می‌کند.

به گزارش ایلنا از کرج، سردار عباسعلی محمدیان در مراسم افتتاحیه ادوار تخصصی و تکمیلی کوتاه مدت انتظامی، راهور و دوره چهارم کارشناسی‌تصادفات یادواره شهید خدابخش رئیسیان گفت: فرماندهان و مدیران باید به آموزش کارکنان در زمینه های مختلف توجه کنند چرا که آموزش رکن اصلی پیشرفت سازمان هاست.

وی اظهار داشت: رشد و پیشرفت هر سازمانی با میزان آموزش های کاربردی و مفید که به کارکنان آن ارائه می‌شود، ارتباط مستقیم دارد.

این مقام انتظامی افزود: مأموریت‌های نیروی انتظامی، پرتعداد، پرحجم، سخت و پیچیده است و هرچه آموزش‌ها با کیفیت بیشتری طراحی و اجرا شوند در هزینه ها صرفه جویی و نتایج بهتری کسب خواهد شد.

وی با بیان اینکه بایستی بر موضوعات آموزشی دقت بیشتری شود، گفت: اهتمام اصلی بر کاربردی شدن موضوعات آموزشی باید صورت پذیرد تا کارکنان بتوانند هنگام انجام مأموریت ها بهترین عکس العمل و تدبیر را از خود نشان دهند.

سردار محمدیان تصریح کرد: در ناجا نیز سر لوحه قرار دادن مقوله آموزش، لازمه تربیت نیروهای متخصص و آماده است که بتوانند ماموریت های محوله را با چابکی و دقت انجام دهند و باعث ارتقای هرچه بیشتر وجهه پلیس در بین آحاد مردم شوند.

وی یادآور شد: امروز پلیس با نگرش جامعه محورانه با بسیاری از معضلات و آسیب‌های اجتماعی روبه رو می‌شود و برای‌مبارزه با آنها با اولویت‌پیشگیری، ورود و بر روی آموزش و فرهنگ‌سازی در جامعه سرمایه‌گذاری می کند.

سردار محمدیان با اشاره به اهمیت مسائل شرعی و دینی در قانون گرایی افراد گفت: در هنگام آموزش به افراد ، مسائل اعتقادی هم مورد توجه ویژه قرار گیرد زیرا این نکته در دقت افراد به قانون مداری تاثیرگذار خواهد بود.

وی به ارتقاء سطح کلاس‌های آموزشی و  اهمیت تعالی رفتار کارکنان اشاره کرد و گفت: کلاس‌ها از حالت یکنواخت باید خارج شده و جنبه کارگاهی به خود بگیرد و شرکت‌کنندگان کاملا پویا و فعال در کلاس‌ها حضور یابند و همچنین آموزش نحوه ارتباط صحیح با مردم و حتی همکاران نیز باید مد نظر قرار داده شود و کارکنان نیز باید با مطالعه ، سطح اطلاعات و معلومات خود را بالا ببرند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز