خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار البرز :

جمهوری اسلامی انزوا پذیر نیست/تمام سرمایه های دولت اجتماعی هستند

asdasd
کد خبر : ۵۶۶۷۴۶

معاون استاندار البرز گفت: دولت معتقد است تمام سرمایه های دولت اجتماعی هستند و مایل نیست به این سرمایه های اجتماعی خدشه ای وارد شود.

به گزارش ایلنا از کرج،فتح الله حقیقی در همایش گفتمان اعتدال با تبریک سالروز میلاد پیامبر اکرم(ص) و هفته وحدت اظهار داشت: دولت معتقد است شرایط امن باهمدلی حاکم می شود و همه اقشار در دستیابی به این امر مهم سهیم هستند تا حرکت های اجتماعی و عمرانی شتاب یابد.

وی که به نیابت از استاندار البرز در این همایش حضور داشت، ادامه داد: همه باید به موضوع وحدت توجه ویژه داشته باشند در این راستا می توان یکی از مصادیق وحدت را مشارکت بالای مردم در انتخابات 29 اردیبهشت امسال دانست.

حقیقی گفت: اگرچه در حوزه سیاست خارجی توطئه‌های بسیاری را علیه ایران اسلامی شاهد بودیم که از جمله آن می‌توان به جایگزینی جنگ رو در رو با جمهوری اسلامی به جنگ نیابتی اشاره کرد ، ولی هیچ اندیشه‌ای نمی‌تواند خدشه‌ای در آرمان‌های نظام ایجاد کند.

وی افزود: تهدیدات امنیتی با هدف ایجاد افتراق بین اقوام و مذاهب، تهدیدات اقتصادی، تهدیدات ایدئولوژیکی ( تفکر تفکیری درمقابل تفکر ناب اسلامی) از دیگر توطئه‌ها بود که خنثی شد.

معاون استاندار البرز خاطرنشان کرد: آنچه به‌رغم شیطنت ها رخ داد این بود که نظام به دنیا ثابت کرد جمهوری اسلامی انزوا پذیر نیست.

وی اضافه کرد: درکنار مذاکره اقتدار خود را به دنیا نشان دادیم و امروز گفتمان اعتدال بر هر افراطی گری و ستیزه جویی فایق آمده است.

حقیقی گفت: به دنیا نشان دادیم دیپلماسی فرزندان شایسته این نظام برتر است و در داخل همدلی ایجاد شد و به جهانیان صلح امیز بودن موضوع هسته ای را اعلام کردیم.

وی افزود: همه این موفقیت ها به اهتمام سران سه قوه کشور، رهبری مقام معظم رهبری و حضور مردم همیشه در صحنه بوده است.

معاون استاندار البرز افزود: دولت در دنیا ثابت کرد جمهوری اسلامی در هیچ عرصه ای ومنطقه ای قابل حذف شدن نیست.

 حقیقی گفت: برهمین اساس دولت معتقد است تمام سرمایه های دولت اجتماعی هستند ومایل نیست به این سرمایه های اجتماعی خدشه ای وارد شود.

معاون استاندارالبرز افزود: به پشتوانه حضور مردم و رهبری امروز به موفقیت های قابل توجهی دست یافته ایم.

وی گفت: براین اساس برای وحدت و انسجام در جامعه باید مقوم‌هایی همچون اعتماد، مشارکت و رضایت را در عمل هرچه بیشتر ارتقاء دهیم .

این مقام مسئولش اضافه کرد: تکریم مردم و گزارش عملکرد به آنان از جمله موارد مهمی است که دراین زمینه باید مدنظر قرارگیرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز