خبرگزاری کار ایران

از ابتدای سال تاکنون صورت گرفت؛

ارجاع بیش از 7600 پرونده تخلف به تعزیرات حکومتی البرز

asdasd
کد خبر : ۴۱۶۳۴۵

مدیرکل تعزیرات حکومتی البرز از بررسی 7690 پرونده تخلف صنوف مختلف به سازمان تعزیرات حکومتی البرز از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.

به گزارش ایلنا در البرز، علی اکبر مختاری امروز با بیان این مطلب گفت: سه درصد از پرونده های تعزیری کشور مربوط به استان البرز است که تقلب و گرانفروشی عمده موضوعات تخلفات اصناف مختلف در این استان را شامل می شود.

وی در ادامه افزود: از مجموع پرونده‌های تخلفات تعزیری، بیش از  6 هزارو 700 پرونده مربوط به حوزه خدمات و کالا در استان تشکیل شده و بیش از 2600  میلیارد ریال محکومیت مالی برای متخلفان حکم صادر شده است.

وی در ادامه با اشاره به محکومیت بیش از 2 میلیارد تومانی 650 فقره پرونده‌های تعزیری حوزه پزشکی استان، خاطرنشان کرد: در موضوع مبارزه با قاچاق کالا نیز 263 پرونده منجر به صدور حکم شده که حدود 90 میلیارد تومان، جریمه برای قاچاقچیان صادر شده است.

مختاری در ادامه با بیان این که کالاهایی مثل لوازم بهداشتی و آرایشی، خودرو، پارچه و مواد دخانی و سوختی عمده کالاهای کشف شده قاچاق در البرز است، گفت: شهروندان درصورت اطلاع از هرگونه تخلف در موضوع قاچاق و همچنین مشاهده تخلفات صنفی، موارد را  با سامانه پیامکی 30009651 اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز