خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس راهور استان البرز:

تصادف جاده‌ای عامل تهدیدکننده سرمایه‌های اجتماعی کشور است

رئیس پلیس راهور استان البرز با بیان اینکه تصادف جاده‌ای مهم‌ترین عامل تهدیدکننده سرمایه‌های اجتماعی کشور است، بر لزوم همکاری مردم و مسئولان برای پیشگیری از حوادث رانندگی تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، همایون شریفی امروز در همایش پیشگیری از حوادث و ارتقای ایمنی کودکان با بیان اینکه ضریب ایمنی کودکان در حوادث رانندگی در البرز مناسب‌تر از وضعیت کشوری است، گفت: میزان حوادث برای کودکان در بخش تصادف‌ها در البرزسه درصد است در حالی‌که میزان متوسط حوادث ناشی از تصادف‌های رانندگی برای کودکان در کل کشور 11 درصد است.

وی با بیان اینکه به دنبال این هستیم با نظارت ویژه در بخش سرویس مدارس، در مجموع حوادث کودکان را به نزدیک صفر برسانیم افزود: در سال تحصیلی 95- 94 با اقدامات ایمنی صورت گرفته در بخش سرویس مدارس استان البرز کمترین تصادف را در این بخش شاهد بودیم.

رئیس پلیس راهور البرز خاطرنشان کرد: تصادفات پس از بیماری‌های قلبی و سرطان بیشترین آمار مرگ و میر را درکشور به خود اختصاص داده‌اند که باید آنها را مهار کرد.

وی با بیان اینکه تصادفات مهمترین موضوعی است که سرمایه‌های اجتماعی را در کشور تهدید می‌کند، افزود: باید مردم و مسئولان برای پیشگیری از حوادث رانندگی و کاهش تصادفات همکاری و هم‌افزایی بیشتری داشته باشند.

کد خبر : ۳۷۷۸۶۷