خبرگزاری کار ایران

امام جمعه کرج:

نمایش چهره خشن از اسلام، نگرانی دشمنان از توسعه اسلام گرایی ست

asdasd
کد خبر : ۲۴۳۰۵۳

در مواضع سیاسی باید به گونه ای رفتار و وانمود شود که اقتصاد کلان کشور به مذاکرات هسته ای گره نخورده است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج گفت: نفوذ دین اسلام در کشورهای اروپایی غیر قابل انکار است و دشمنان برای توقف این روند روبه افزایش اسلام گرایی، چاره‌ای جز به نمایش گذاردن چهره‌ای خشن از اسلام و توهین به رسول اکرم برای خود متصور نیستند.

به گزارش ایلنا در کرج، حجت الاسلام و المسلمین سید محمد مهدی حسینی همدانی، با بیان این مطلب در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان کرج، اظهار داشت: در طول تاریخ، شاهد جنگ‌های صلیبی بوده‌ایم اما جنایاتی که امروز در کشورهای مسلمان از جمله سوریه و عراق انجام می‌شود حاکی از نگرانی دشمنان از توسعه اسلام گرایی است.

وی در ادامه با اشاره به خشم دشمنان از موج بیداری جهان اسلام و استکبار ستیزی مسلمانان، بیان داشت: دشمنان در پی موج بیداری جهان اسلام در صدد به نمایش گذاردن چهره خشن از اسلام هستند.

وی در ادامه، با بیان اینکه انقلاب اسلامی تحولاتی را در منطقه خاورمیانه و جهان به وجود آورد و معادلات سیاسی دشمنان را بهم ریخت، ادامه داد: در جبران این اتفاق مهم در سراسر جهان، دشمنان با راه اندازی گروه‌های ترویستی و تکفیری تلاش‌های ویژه‌ای را آغاز کرده‌اند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز، با بیان اینکه اکنون نفوذ دین اسلام در کشورهای اروپایی غیر قابل انکار است، بیان داشت: دشمنان برای توقف این روند روبه افزایش اسلام گرایی، چاره‌ای جز به نمایش گذاردن چهره‌ای خشن از اسلام و توهین به رسول اکرم برای خود متصور نیستند.

وی تاکید کرد: دشمنان می‌خواهند با اقدامات ترویستی رحمانیت خدا و رسول اکرم(ص) را منفی معرفی کنند و با قمه زنی در روز عاشورا و اهانت‌ها به مقدسات گروههای مختلف اسلامی وحدت میان مسلمانان و جامعه اسلامی را از بیرون ببرند.

حسینی همدانی خواستار توجه بیش از پیش جامعه فرهیختگان، اندیشمندان و هنرمندان به برنامه‌های تفرقه افکنانه دشمنان و مقابله با اقدامات ددمنشانه بدخواهان به جامعه اسلامی شد.

وی ایجاد اختلاف بین شیعه و سنی را از دیگر اهداف دشمن برشمرد و اضافه کرد: باید مسلمانان در برابر این توطئه‌ها هوشیار باشند و نگذارند دشمنان از احساسات مذهبی سوءاستفاده کنند.

خطیب نماز جمعه کرج در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اینکه در مواضع سیاسی باید به گونه‌ای رفتار و وانمود شود که اقتصاد کلان کشور به مذاکرات هسته‌ای گره نخورده است، گفت: مواضع آمریکا پس از مذاکرات ششم، طلبکارانه و تحقیر آمیز است و آنان به دنبال تعلیق تحریم به مدت ۱۵ سال هستند.

حسینی همدانی در پایان، با بیان این مطلب که گره خوردن اقتصاد کلان کشور به مذاکرات هسته‌ای، عملا به دشمن این اطمینان را می‌دهد که تلاش‌هایشان به نتیجه خواهد رسید با اشاره به سرمایه‌ها و پتانسیل‌های مردمی انقلاب اسلامی گفت: هیچگاه ملت ایران از مواضع و خواسته‌های خود عقب نشینی نخواهد کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز