خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرج خطاب به مسئولان:

روحیه جهادی سرلوحه خدمت رسانی به مردم

asdasd
کد خبر : ۲۰۶۲۱۳

اگر بخواهیم در جامعه، آثار ماندگاری از مسولان بجا گذاشته شود باید روحیه جهادی را سرلوحه و پیشه خود سازیم.

امام جمعه کرج گفت: مدیران در اول سال باید چشم انداز یکسال آتی خود را بر اساس بودجه موجود ترسیم کنند تا پایان سال، قابلیت اجرا و ارزیابی داشته باشد.

به گزارش ایلنا در کرج، آیت الله حسینی همدانی پیش از ظهر امروز در آیین افتتاح تقاطع شهدای دانش آموز، اظهار داشت: اگر مسئولان، روحیه جهادی را همواره سرلوحه کارها و اقدامات خود قرار دهند آثار و برکات فراوانی در آبادانی و توسعه جای جای استان ها و مناطق کشور مشاهده و ملموس خواهد شد.

وی در ادامه با اشاره به شعار امسال " عزم ملی و مدیریت جهادی " افزود: مدیریت جهادی شاخصه هایی دارد و اگر بخواهیم در جامعه آثار ماندگاری از مسولان بجا گذاشته شود باید روحیه جهادی را سرلوحه و پیشه خود سازیم.

آیت الله حسینی همدانی در ادامه با بیان این مطلب که فرصت خدمت محدود است گفت: باید با مدیریت، با توجه به زمان محدودی که در اختیار داریم، مدیران در اول سال باید چشم انداز یکسال آتی خود را بر اساس بودجه موجود ترسیم کنند تا پایان سال، قابلیت اجرا و ارزیابی داشته باشد.

وی در پایان، افتتاح تقاطع دانش آموز را به مردم کرج تبریک گفت.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز