خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی کشور عمان:

عمان بازار بزرگی برای صادر کنندگان محصولات غذایی است

asdasd
کد خبر : ۱۹۲۷۴۸

سرمایه گذاران خارجی در کشور عمان، به مدت ۵ سال از مالیات معاف هستند. / سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایرانی مواد غذایی، به منظور تامین مواد غذایی، کشاورزی و محصولات لبنی هتل‌های کشور عمان وارد عمل شوند.

مدیر عامل شرکت نمایشگاهی کشور عمان ضمن اعلام نیاز کشور متبوعش به منظور واردات محصولات کشاورزی، مواد غذایی و لبنی، از آمادگی کشورش برای به اشتراک گذاشتن پتانسیل‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های مختلف خاصه مواد غذایی، با کشورهای دیگر و به ویژه کشور دوست و همسایه ایران خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، نادر عباس، با بیان این مطلب در سمینار یک روزه پتانسیل‌های حضور در نمایشگاه‌های کشور عمان در اتاق بازرگانی البرز گفت: هدف ما از حضور در این همایش، معرفی پتانسیل‌های موجود واردات و سرمایه گذاری در بخش بازار غذا و هتلداری کشور عمان است.

وی در ادامه با بیان این مطلب که کشور عمان در ۱۰۵ سازمان بین الملی عضویت دارد، بیان داشت: عمان کشوری بزرگ در شبه جزیره عربستان است که روابط بین المللی مناسبی با سایر کشورهای دنیا دارد که این مهم توانسته تا حد زیادی به ثبات اقتصادی عمان، استقبال و روند رو به رشد سرمایه گذاری در این کشور کمک کند.

وی در ادامه با بیان قابلیت‌ها و امتیازات سرمایه گذاری در کشور متبوعش، حضور کشور عمان، در سازمان تجارت جهانی و همچنین منطقه آزاد تجاری کشورهای عربی اظهار داشت: موقعیت خاص جغرافیایی کشور و وجود یک بندر بزرگ برای صادرات و واردات، عمان را می‌تواند به عنوان دروازه تجاری ورود به منطقه خاورمیانه و مخصوصا آفریقا مطرح کند.

این مسئول اقتصادی عمان با اذعان به این مطلب که کشور متبوعش دارای زیر ساخت‌های مدرن، مبنا و جهت گیری صنعتی مناسب و دارای یک نظام و حکومت ثابت، با سیاست‌های اقتصادی غیر متغیر و ثابت است بر حمایت همه جانبه حکومت، سازمان‌ها و موسسات خصوصی در راستای حضور بدون مخاطره سرمایه گذاران خارجی در این کشور تاکید داشت.

نادر عباس در ادامه گفت: سرمایه گذاران خارجی به مدت ۵ سال از مالیات معاف هستند و مالیات بر درآمد برای سرمایه گذارانی که در این کشور سرمایه گذاری می‌کنند وجود ندارد.

وی در ادامه با بیان این مطلب که جهت گیری کلان اقتصادی کشور عمان در سال‌های آینده به سمت سرمایه گذاری در حوزه‌های انرژی، پزشکی، توریزم و هتلداری حرکت می‌کند از آمادگی عمان برای جذب ۱۰ میلیارد دلاری سرمایه گذاری در این حوزه‌ها خبر داد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: افزایش ۹/۹ درصدی تولید ناخالص داخلی تا سال ۲۰۱۹ در حوزه هتلداری در کشور عمان، پیش بینی و هدف گزاری شده و تا سال ۲۰۱۴ هتل‌های جدیدی در کشور عمان احداثمی‌شود که این امر می‌تواند فرصت مناسبی برای سرمایه گذاران و تولید کنندگان ایرانی مواد غذایی، به منظور تامین مواد غذایی، کشاورزی و محصولات لبنی هتل‌های کشور عمان باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز