خبرگزاری کار ایران

در فرمانداری فردیس صورت گرفت؛

تشکیل جلسه ستاد تنظیم بازار و کمیسیون نظارت بر اصناف شهرستان فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۷۴۸۶۲

با توجه به اهمیت صنف نانوایان و بعضاً انجام بعضی از تخلفات در این صنف و افزودن برخی مواد غیر مجاز به نان مصرفی شهروندان، فعالیت این صنف به صورت مستمر کنترل و با تخلفات بصورت جدی برخورد خواهد شد.

جلسه ستاد تنظیم بازار وکمسیون نظارت بر اصناف شهرستان فردیس با حضور مهدی مهرور فرماندار و معاون برنامه ریزی، اداری و مالی، معاون بازرسی و نظارت سازمان صنعت معدن وتجارت استان البرز، اعضای شورای شهر، ریئس اتاق اصناف استان و تعدادی از مدیران اداری این شهرستان برگزار شد.

به گزارش ایلنا در کرج، مهدی مهرور فرماندار شهرستان فردیس در خصوص این جلسه گفت: اصناف قلب تپنده شریان اقتصادی هستند و داشتن صنوف و تشکیلات صنفی قوی باعثتقویت اقتصاد شهرستان خواهد شد و در این راستا بالا بردن فرهنگ عمومی مصرف ولحاظ کردن مسائل اعتقادی در بین صنوف در خصوص عرضه کالا و خدمات ارائه شده به همشهریان باعثتقویت هرچه بیشتر نهادهای اقتصای شهرستان خواهد شد.

فرماندار شهرستان فردیس در ادامه افزود: باتوجه به آمار ارائه شده خوشبختانه شاهد ثبات قیمتی مناسبی در خصوص اقلام مصرفی در سطح شهرستان بودیم و طبق آمار کشوری نرخ تورم شهرستان فردیس در حدود هفت درصد پایین تر از آمار کشوری بوده و این ممکن نبوده جزء با همکاری نهادهای بازرسی و رصد دقیق فعالیت اصناف و همکاری شهروندان در این زمینه
نهادهای بازرسی تقویت می شوند.

مهرور عنوان کرد: برای اجرای دقیق قوانین و بررسی فعالیت های اصناف می بایست با تقویت نهاد های بازرسی و اجرای قوانین صنفی و تشکیل اتحادیه های اصناف و همکاری همه جانبه نهاد های مرتبط، ضمن رفع مشکلات و کمبودهای موجود در بازار برعرضه یکنواخت و عادلانه کالا نظارت دقیق داشت.

مهدی مهرور گفت: با توجه به اهمیت صنف نانوایان و بعضاً انجام بعضی از تخلفات در این صنف و افزودن برخی مواد غیر مجاز به نان مصرفی شهروندان وبا توجه به تشکیل اتحادیه نانوایان فعالیت این صنف به صورت مستمر کنترل و با تخلفات بصورت جدی برخورد خواهد شد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز