خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان بهزیستی کشور:

اتمام ۴ هزار واحد مسکونی ویژه نیازمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی تا پایان امسال

asdasd
کد خبر : ۱۶۹۳۰۸

حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول مهمترین اولویت سازمان بهزیستی در سطح کشور است.

رییس سازمان بهزیستی کشور از حمایت‌های ویژه دولت تدبیر و امید در حمایت از خیران طی ۳ آینده خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، همایون هاشمی با بیان این مطلب در مراسم واگذاری ۹۵ واحد مسکونی به معلولان و زنان سرپرست خانوار استان البرز اظهار داشت: باید با ایجاد بسترهای مناسب برای جذب مشارکت‌های مردم و خیرین به ساخت مسکن نیازمندان و معلولان بپردازیم و امیدواریم با حمایت‌های دولت و خیرین در ۳ سال آینده شاهد جهشی مناسب در برنامه‌ها و خدمات بهزیستی باشیم.

وی افزود: حضور رییس جمهوری ایران در جمع خانواده‌های نیازمند و معلولان کشور نشان از توجه دولت تدبیر و امید به این قشر و رصد مشکلات آنان است.

هاشمی با اشاره به اینکه تا پایان امسال ۴ هزار واحد مسکونی نیازمندان و معلولان تحت پوشش بهزیستی آماده می‌شود، تاکید کرد: با مشارکت خیرین در کشور این واحد‌ها تکمیل و به صورت رایگان به افراد واجد الشرایط واگذار می‌شود و به واسطه عملکرد مناسب دولت، خیرین و مردم نیز پای کار آمده و همکاری‌های خوبی را با بهزیستی آغاز کرده‌اند.

وی با بیان اینکه حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول مهم‌ترین اولویت سازمان بهزیستی در سطح کشور است، یادآور شد: حمایت از زنان سرپرست خانوار و کودکان معلول از مهم‌ترین اولویت‌های سازمان بهزیستی است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور افزود: برای جلب اطمینان خیرین و مردم کارکنان سازمان بهزیستی باید رفتار و خدمات دهی مناسب به معلولان و خانوارهای نیازمند داشته باشند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز