خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان البرز خبر داد؛

اعلام آمادگی سرمایه گذاران برای مشارکت در ۲۲۰ طرح صنعتی در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۶۸۰۲۵

دبیرخانه همایش با حضور کار‌شناسان امر در حال تحلیل و بررسی طرح‌های مورد پیشنهاد است تا با لحاظ همه مولفه‌های جغرافیایی و زیرساختی بهترین موارد جهت اجرا در دستور کار قرار گیرند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت از اعلام آمادگی و پیشنهاد سرمایه گذاران شرکت کننده در همایش بزرگ برد برد برای مشارکت در ۲۲۰ طرح صنعتی، معدنی و تجاری استان البرز خبر داد.

به گزارش ایلنا از کرج، ایرج موفق با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به رویکرد سازمان صنعت، معدن و تجارت در این همایش که به سمت و سوی بکارگیری ظرفیت‌های ملی و بین المللی جهت توسعه سرمایه گذاری‌ها در بخش تولید و تجارت می‌باشد؛ خوشبختانه استقبال خوبی از طرح‌های اعلامی صورت گرفته و حتی با پیشنهادات جدیدی نیز در این حوزه مواجه شدیم.

وی افزود: دبیرخانه همایش با حضور کار‌شناسان امر در حال تحلیل و بررسی طرح‌های مورد پیشنهاد است تا با لحاظ همه مولفه‌های جغرافیایی و زیرساختی بهترین موارد جهت اجرا در دستور کار قرار گیرند.

موفق گفت: پیش از این بخشی از طرح‌های اولویت دار صنعتی، معدنی و تجاری استان شناسایی و به دبیرخانه همایش ارسال شده است؛ قطعاً در همین راستا سیاست‌های حمایتی لازم را از ورود و انتخاب این طرح‌ها از سوی سرمایه گذاران خواهیم داشت.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: این سازمان تلاش خود را بکار خواهد بست تا با ایجاد تسهیلات لازم در مسیر و فرآیند سرمایه گذاری در بخش‌های تولید و تجارت، حداکثر بهره برداری ممکن را از برگزاری همایش فرصت‌های سرمایه گذاری برد برد در استان البرز داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز