خبرگزاری کار ایران

مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز:

ثبت بیشترین تخلفات رانندگی در محور " کرج - چالوس "

asdasd
کد خبر : ۱۵۷۱۲۹

میزان تردد وسایل نقلیه در ایام طرح نوروزی سال ۹۳ در محورهای ارتباطی استان البرز حدود ۵/۱۸ میلیون بوده است که این آمار استان البرز را در ردیف پرتردد ترین استان های کشور قرار داده است.

ایلنا: میزان تردد وسایل نقلیه در ایام طرح نوروزی سال ۹۳ در محورهای ارتباطی استان البرز حدود ۵/۱۸ میلیون بوده است که این آمار استان البرز را در ردیف پرتردد‌ترین استان‌های کشور قرار داده است.

به گزارش ایلنا در کرج، قاسم باقری، مدیر کل حمل و نقل و پایانه‌های استان البرز با بیان این مطلب گفت: در ایام تعطیلات نوروز از ۲۵ اسفند سال ۹۲ الی ۱۵ فروردین سال جاری ۱۸ میلیون و ۴۶۹ هزار و ۲۸۹ تردد توسط ۳۰ دستگاه تردد شمار نصب شده درمحورهای ارتباطی استان ثبت شده است.

قاسم باقری پرتردد‌ترین محورهای ارتباطی استان را به ترتیب: آزادراه کرج –تهران با ۲ میلیون و ۲۵۴ هزار و ۹۵ تردد و با ۹/۱۳ درصد افزایش نسبت به مدت مشابه سال قبل وآزاد راه تهران –کرج با ۱ میلیون و ۹۱۵ هزار و ۳۳۵ تردد و کم تردد‌ترین محور را جاده کرج - چالوس با ۲۸۲ هزار و ۱۵۴تردد ذکر کرد.

باقری افزود: از نظر نوع وسیله نقلیه عبوری از استان، ۹۰ درصد تردد‌ها را وسایل نقلیه سبک و ۱۰ درصد را وسایل نقلیه سنگین به خود اختصاص داده‌اند.

مدیر کل حمل نقل و پایانه‌های استان البرز با بیان در ایام نوروز بیشترین تخلفات رانندگی در محور کرج - چالوس با فراوانی ۵۸ درصد به ثبت رسیده است، افزود: بیشترین تخلف سرعت غیرمجاز در آزادراه تهران کرج با ۱۳۸ هزار و ۸۷۹ مورد، بیشترین سبقت غیر مجاز در محور ماهدشت – کرج با تعداد ۹۹ هزار و ۶۰۷ مورد ثبت شده است.

باقری افزود: مرکز مدیریت راه‌های استان البرز در ایام طرح نوروزی به صورت شبانه روزی با اخذ و تحلیل اطلاعات از تجهیزات حمل ونقل هوشمند منصوب در جاده‌های استان مانند تردد شمار‌ها، دوربین‌های نظارت تصویری، دوربین‌های ثبت تخلفات، سیستم تعیین میانگین سفر و… به صورت مداوم وضعیت ترافیکی استان را به مسافران و همچنین نهادهای ذی ربط گزارش می‌کرد و با هماهنگی بین این نهاد‌ها شاهد تردد روان در جاده‌های استان بودیم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز