خبرگزاری کار ایران

در استان البرز ایجاد شد؛

آمادگی ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار کمیته امداد برای جذب حامی در شب های قدر

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۳۸۳۴

مدیرکل کمیته امداد البرز، گفت: همزمان با شب‌های قدر، پایگاه‌ های کمیته امداد استان البرز پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا البرزی با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاده، بیمار و متارکه کرده اند، حمایت می‌کند. گفت: امسال نیز همچون سنوات قبل، بیش از ۱۳۰ پایگاه ثابت و سیار در سطح استان البرز پایگاه کمیته امداد البرز، پذیرای خیران و نیکوکاران به عنوان حامیان جدید فرزندان ایتام و محسنین هستند.

البرزی با اشاره به اینکه پایگاه‌ های حامی‌ یابی البرز در امام زاده ها، مصلی ها، مساجد، حسینیه‌ ها، مراکز نیکوکاری، هیات ها مستقر هستند گفت: تا پایان ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت و عزیزانی که تمایل  به مشارکت در طرح اکرام را دارند، می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۵۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت نموده و مبالغ اهدایی این عزیزان مستقیما به حساب فرزندان معنوی خود واریز خواهد شد.

مدیر کل کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم استان البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره‌کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای استان البرز و همچنین ارسال عدد ۲۶ به سامانه ۳۰۰۰۳۳۳۳ و مراجعه به سایت ekram.emdad.ir فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز