خبرگزاری کار ایران

معاون سازمان پدافند غیرعامل کشور:

خانواده شهدا در زمینه دفاع غیرعامل، نقش آفرین باشند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۷۷۵۴

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور، گفت: کسانی که در زمینه دفاع غیرعامل از نظر علمی، فنی، اطلاعاتی، آموزشی و فرهنگسازی در جایگاه مناسبی قرار دارند می توانند به ما کمک کنند و خانواده شهدا می توانند در این زمینه نقش آفرینی کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، سردار محمدعلی قمی امروز در همایش ملی نقش تشکل های شاهد و ایثارگر در پدافند غیرعامل کشور که در سالن همایش های مدافع حرم اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز برگزار شد، اظهار داشت: امسال بیستمین سالی است که سازمان پدافند غیرعامل شکل گرفته اما موضوع پدافند غیرعامل به اندازه تاریخ قدمت دارد.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور بیان کرد: دفاع عامل پاسخ به اقدامات مسلحانه ای است که انجام می شود که این امر برای هر کشوری مخصوصا کشوری که دارای روحیه انقلابی، استکبارستیز و جلوگیری از اقدامات خصمانه دشمنان است، موضوعیت بیشتری پیدا می کند. تا زمانی که تهدید وجود دارد، دفاع باید انجام شود.

سردار قمی با بیان اینکه کسانی که در زمینه دفاع غیرعامل از نظر علمی، فنی، اطلاعاتی، آموزشی و فرهنگسازی در جایگاه مناسبی قرار دارند می توانند به ما کمک کنند، اظهار کرد: خانواده های شهدا که به این راه و هدف اعتقاد و باور دارند و سالها برای حفظ این مرز و بوم استقامت و پایداری کردند، می توانند در این زمینه نقش آفرین باشند.

وی با اشاره به انتخاباتی که پشت سر گذاشتیم، بیان کرد: در هیچ دوره ای از انتخابات مانند این دوره، هجمه های سنگین در حوزه های مختلف علیه ما به کار گرفته نشد.

معاون بسیج و امور استان های سازمان پدافند غیرعامل کشور خاطرنشان کرد: طبق فرمایش مقام معظم رهبری، پدافند غیرعامل مانند مصونیت سازی برای انسانهاست و از درون ما را مصون می کند، بدین معنا که اگر دشمن هم تهاجم و ضرب و زوری داشته باشد، اثر نخواهد کرد. این یعنی ما باید در شناخت دشمن، رصد و پایش تهدیدات، هشداردهی و تشخیص و اقدام، هماهنگ و علمی عمل کنیم.

سردار قمی با اشاره به برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی در چهار حوزه انتخابیه برای اولین بار بیان کرد: وقتی سامانه ها مبتنی بر اینترنت باشند و از طریق این شبکه بسیاری از فعالیت ها انجام شود، فرصت های بسیاری فراهم می شود که می تواند منشا تهدیداتی نیز باشد، بنابراین پدافند غیرعامل یک اصل همیشگی و مستمر است، نه موضوعی برای یک مقطع خاص.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز