خبرگزاری کار ایران

استاندار البرز:

درصدد کسب رضایت‌مندی مردم در لایه‌های مختلف اجتماعی هستیم

asdasd
کد خبر : ۱۴۴۲۷۹۸

استاندار البرز گفت: این اطمینان را می‌دهم که در تعاقب رویکرد دولت سیزدهم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و انسجامی که در استان وجود دارد، درصدد کسب رضایتمندی مردم در لایه های مختلف اجتماعی هستیم.

به گزارش ایلنا از البرز، مجتبی عبداللهی در دیدار با جمعی از هیات های ورزشی استان که در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد، ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر و چهل و پنجمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، به تشریح شرایط و زیرساخت ها و سرانه های استان پرداخت و از اهتمام دولت مردمی سیزدهم برای جبران ضعف ها و کمبودها خبر داد.

وی افزود: این اراده نیز در استان البرز شکل گرفته و با شناسایی ضعف ها در بخش های مختلف نسبت به راه اندازی قرارگاه ها و نهضت های تخصصی اقدام کرده‌ایم.

عبداللهی گفت: این اطمینان را می دهم که در تعاقب رویکرد دولت سیزدهم، آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی و عزم و انسجامی که در استان وجود دارد، درصدد کسب رضایتمندی مردم در لایه های مختلف اجتماعی هستیم.

وی یک جامعه سالم را در گرو پویایی و تحرک ورزش دانست و افزود: روسای هیات های ورزشی، نقش بسیار مهمی در مطالبه گری، حمایت، پیشرفت، انسجام و همدلی مجموعه های ورزشی دارند.

استاندار البرز گفت: سرمایه ورزشکاران اعتبار، آبرو و افتخارات آنها است که برای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران در مجامع بین‌المللی هزینه می کنند که جای قدردانی دارد. 

وی افزود: همانگونه که هدف ورزشکاران سربلندی کشور است، انتخابات نیز عرصه و میدان نبردی علیه دشمنان فخر و عزت این مرز و بوم است که باید همچنان قهرمانانه برای دفاع از عنوان استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی وارد عمل شوند.

عبداللهی گفت: به طور قطع کاستی هایی از گذشته در حوزه ورزش و جوانان استان انباشته شده ولی به شخصه زمان و برنامه ویژه ای برای جبران این نواقص گذاشته‌ام.

وی افزود: استان البرز بعنوان ایران کوچک، می‌تواند با همگرایی اقوام مختلف کشور، فرصت های همدلی و اتحاد را برای توسعه همه جانبه استان مورد بهره برداری قرار دهد.

استاندار البرز گفت: امید که جامعه جوانان و ورزشکاران اخلاق‌مدار استان در انتخابات پیش رو همچنان بعنوان الگو و پهلوان، حضوری پرشور را رقم بزنند.

وی افزود: همه بر عملکرد و برنامه های دولت مردمی سیزدهم آگاه هستیم و می توانیم گواهی بر تلاش ها جهت جبران کمبودها و کاستی ها باشیم، بنابراین حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات می تواند پشتیبان و حامی خدمتگزاران این نظام و نویدبخش توسعه و آبادانی باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز