خبرگزاری کار ایران

مهلت ارسال آثار به جشنواره قلم برتر استان البرز تمدید شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۳۹۵۰۵

دبیر جشنواره و مدیر عامل خانه مطبوعات استان البرز گفت: مهلت ارسال آثار به هفتمین جشنواره مطبوعات ، خبرگزاریها و پایگاه های خبری مجوز دار با عنوان قلم برتر با توجه به درخواست اصحاب رسانه تا ۲۰ اسفندماه سال جاری تمدید شد.

به گزارش ایلنا از البرز، رضا عباس زاده با اعلام تمدید ارسال آثار برای جشنواره مطبوعات استان البرز، اظهارداشت: با هماهنگی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز برای شرکت اصحاب رسانه در بخش  فیلم وعکس و مطالب مرتبط با  مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو زمان تحویل آثار تمدید شد.

وی افزود: این جشنواره با هدف  ارزیابی مهارت ها و شناسایی برترین های رسانه ای استان البرز، تولید آثار محتوایی در موضوعات جشنواره، ارتقای سطح سواد رسانه ای، معرفی فرصت ها و ظرفیت های رسانه ای و مقابله با آسیب های اجتماعی برگزار می‌شود.

دبیر هفتمین جشنواره مطبوعات و رسانه های استان البرز  با اشاره به اینکه مقاله، یادداشت، خبر، تیتر، گزارش، مصاحبه، عکس، طنز (مکتوب و کاریکاتور)، طراحی و صفحه آرایی محورهای این جشنواره است، اذعان کرد: شعار سال (مهار تورم و رشد تولید)، جهاد تبیین- گام دوم انقلاب و دستاوردهای ۴۴ ساله نظام مقدس جمهوری اسلامی در حوزه فرهنگ و هنر و رسانه، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف- امر به معروف و نهی از منکر، توسعه و ترویج ارزش های دینی- نماز- فرهنگ ایثار و شهادت و دفاع مقدس و سبک زندگی ایرانی اسلامی از جمله موضوعات اصلی این جشنواره به شمار می‌رود.

عباس زاده با بیان اینکه علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار  خود را حداکثر تا تاریخ ۲۰ اسفند ماه سال جاری ارسال کنند عنوان کرد : زمان برگزاری آیین پایانی این جشنواره متعاقبا اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز