خبرگزاری کار ایران

مدیرکل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرز:

تاسیس نمایشگاه بین المللی البرز همچنان در هاله‌ای از ابهام

asdasd
کد خبر : ۱۴۲۲۴۳

در حال حاضر در دو بخش " مکان یابی " و " سهامداران " اختلافاتی وجود دارد که موجب به تعویق انداختن احداثاین نمایشگاه شده است.

ایلنا: مدیرکل امور اقتصادی و امور بین الملل استانداری البرزگفت: نمایشگاه بین المللی یکی از زیر ساخت‌های استان است و علی رغم گذشت سه سال همچنان موضوع زمین آن لاینحل مانده است.

به گزارش ایلنا در کرج، حسین بغدادی با بیان این مطلب افزود: وضعیت تعیین تکلیف زمین نمایشگاه دائمی در استان، به ۳ سال پیش باز می‌گردد؛ در حال حاضر در دو بخش «مکان یابی» و «سهامداران» اختلافاتی وجود دارد که موجب به تعویق انداختن این مهم شده است.

بغدادی افزود: مکانی که پیش‌تر انتخاب شده بود در زمینی با ۵ هکتار در ورودی ایستگاه اتمسفر قرار داشت که در آینده محدودیت‌های حریم اتوبان و ترافیک سنگین در بزرگراه را به همراه خواهد داشت.

وی یادآور شد: در جریان بازدید معاون برنامه ریزی با همراهی مدیرکل صنعت و معدن این اتفاق نظر حاصل شد که محدودیت‌هایی با ایجاد این نمایشگاه در حریم اتوبان ایجاد می‌شود، بنابراین موضوع از دستور جلسه دفتر امور اقتصادی خارج شد و مقرر شد تا کمیته‌ای متشکل از اعضا موضوع زمین اصلی در مکان مناسب تری را در دستور کار قرار دهند.

بغدادی همچنین در خصوص موضوع سهام داران و مجریان طرح نیز گفت: علاوه بر سازمان توسعه تجارت، اتاق بازرگانی، تعاون و مجامع امور صنفی باید میزان سهم آورده متقاضیان و سهام داران را ظرف مدت ۱۰روز چنانچه مایل به سرمایه‌گذاری در احداثنمایشگاه هستند گواهی و توانمندی خود را با تایید از اداره کل امور اقتصادی و دارایی به منظور شکل گیری کنسرسیوم ارائه دهند.

وی در ادامه افزود: نمایشگاه بین المللی در استان البرز در صورت راه اندازی می‌تواند به عنوان یکی از اجزای اصلی موتور محرکه توسعه اقتصادی این خطه نقش تأثیرگذاری ایفا کند.

بغدادی تصریح کرد: اینک فعالان اقتصادی استان امیدوارند با تدبیر مدیریت اجرایی ارشد استان و تأکید دولت جدید شاهد تسهیل فرآیند جذب سرمایه گذاری و توسعه اقتصادی و به خصوص، اشتغالزایی و ثروت آفرینی باشیم و بسترسازی صحیحی نیز برای توسعه فعالیت‌های بازرگانی از جمله فعالیت بازارهای مستقل فراهم شود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز