خبرگزاری کار ایران

تخریب و آزادسازی 25 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در حریم منطقه شش شهرداری کرج

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۷۵۴۳

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه شش از تخریب و آزادسازی 25 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در راستای صیانت از حقوق شهر و شهروندان در اراضی کشاورزی محدوده حریم منطقه خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، غلامرضا قراگوزلو با تاکید بر اهمیت حفاظت از ‌اراضی ارزشمند کشاورزی و باغی واقع در حریم منطقه، اظهار کرد: با هدف حفظ و صیانت از حریم شهر و جلوگیری از ساخت و سازهای غیرمجاز، در راستای اجرای دستور مقام قضائی بر مبنای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری زراعی و باغی، 25 مورد ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی واقع در حریم این منطقه تخریب و آزادسازی شد.

معاون محیط زیست و خدمات شهری منطقه شش، دلیل تغییر کاربری املاک کشاورزی را کسب ارزش افزوده بیشتر توسط افراد سودجو دانست.

قراگوزلو با اشاره به اینکه قانون فصل الخطاب کار ماست و با هرگونه تغییر کاربری مطابق تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ اراضی کشاورزی با همکاری جهاد کشاورزی برخورد صورت گرفته و مقابله با سودجویان ادامه خواهد داشت، یادآور شد: تنها راه ساخت و ساز در حریم ، دریافت مجوز قانونی از سازمان جهاد کشاورزی و شهرداری است.

وی در پایان با بیان این مطلب که مدیریت شهری منطقه با هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز برخورد قانونی خواهد داشت، عنوان کرد: مشارکت شهروندان در تحقق شهری ایده آل، اجتناب ناپذیر بوده و در همین راستا از همه شهروندان می‌خواهیم تا در صورت مشاهده هرگونه ساخت و ساز غیر مجاز، مراتب را به سامانه 137 اطلاع داده و مجموعه شهرداری را در جلوگیری و برخورد با هرگونه تخلف یاری کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز