خبرگزاری کار ایران

سفر یک‌روزه امام‌جمعه کرج به شهرستان فردیس

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۵۷۸۵

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در سفر یک‌روزه از چند مرکز آموزشی، فرهنگی و حوزوی مستقر در شهرستان فردیس بازدید کرد و و در جریان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های دانشجویان و طلاب قرار گرفت.

به گزاش ایلنا از البرز، آیت‌الله حسینی همدانی امروز در سفر یک‌روزه به شهرستان فردیس در دانشگاه فرهنگیان پردیس حکیم ابوالقاسم فردوسی البرز (واحد برادران) حضور یافت و از قسمت‌های مختلف این دانشگاه بازدید کرد.

آیت‌الله حسینی همدانی طی این بازدید ضمن حضور در بخش‌های مختلف اداری، آموزشی، خوابگاهی، ورزشی و خدماتی این دانشگاه، از نزدیک با برخی از دانشجویان دیدار و گفت‌وگو کرد و در جریان مسائل، مشکلات و دغدغه‌های آنان قرار گرفت.

وی در خاتمه این بازدید سرزده از پردیس برادران دانشگاه فرهنگیان استان البرز با مدیران، معاونان و جمعی از اساتید این دانشگاه دیدار و گفت‌وگو کرد و نکاتی را متذکر شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان البرز در ادامه این سفر یک‌روزه با حضور در مدرسه علمیه عالی کوثر خواهران شهرستان فردیس با جمعی از مدیران، معاونان، اساتید و طلاب این مدرسه علمیه دیدار و گفت‌وگو کرد.

طی این نشست، جمعی از اساتید و طلاب مدرسه علمیه عالی کوثر به نمایندگی به بیان دیدگاه‌ها و دغدغه‌های خود پرداختند.

آیت‌الله حسینی همدانی در ادامه این نشست به بیان برخی نکات و آداب طلبگی پرداخت و طلاب نیز به پرسش و پاسخ پیرامون موضوعات مختلف فرهنگی و سیاسی پرداختند.

بخش دیگر این سفر یک‌روزه دیدار با معمرین و مزدوجین حوزوی شهرستان فردیس بود.

نماینده رهبر معظم انقلاب اسلامی در استان البرز در انتهای این سفر یک‌روزه به شهرستان فردیس و در ادامه‌ دیدارهای هفتگی خود با خانواده معظم شهدا و ایثارگران، با جانبازان ۷۰ درصد، دیدار و گفت‌وگو کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز