خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

تکمیل شبکه بزرگراهی کنارگذر مهرشهر در اولویت امسال و سال آتی است

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۱۱۶۵

نایب رئیس کمیسیون تلفیق شورای شهر کرج با اشاره به اهمیت اجرای پروژه کنارگذر شهید مدافع حرم شعبان نصیری(مهرشهر) گفت: صاحبان اراضی و املاک در مسیر با مدیریت شهری همکاری کنند.

به گزارش ایلنا از البرز، علیرضا رحیمی با اشاره به اولویت تکمیل شبکه بزرگراهی کنارگذر مهرشهر اظهار کرد: موضوع دو پروژه مهم و حیاتی شهر کرج در جلسه ای با حضور معاون فنی و عمرانی شهرداری، مدیرکل املاک و مستغلات شهرداری و مدیران مناطق ۳ و ۴ برگزار شد و توسط اداره کل املاک و مستغلات شهرداری کرج مورد رصد قرار گرفت.

 عضو شورای اسلامی شهر کرج با اشاره به اینکه یکی از این پروژه‌ها ادامه بزرگراه شهید شعبان نصیری بود، گفت: طی بررسی این پروژه و نقشه اراضی مشخص شده، فاز چهارم تکمیلی از خیابان شهید مسیح پاکدل آغاز و تا خیابان شهید قربانی ادامه و فاز بعدی تا فرودگاه پیام و سپس تا جاده قزلحصار طی مسیر می‌کند.

 وی با بیان اینکه اولویت اول تا خیابان شهید قربانی است تعداد تملکات قابل توجهی دارد، عنوان کرد: اکثر این تملکات زمین‌های کشاورزی است و مقرر شده هر منطقه توافقات لازم را با مالکین حوزه خود انجام و از ظرفیت‌های قانونی و قضایی هم استفاده کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز