خبرگزاری کار ایران

برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه محصولات ویژه بانوان سرپرست خانوار در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۱۴۱۰۳۷

این نمایشگاه دارای ۳۰ غرفه است که به منظور معرفی آثار و صنایع تولیدی این قشر از جامعه در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.

ایلنا: مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری البرز از برگزاری نخستین نمایشگاه عرضه محصولات ویژه بانوان البرزی با هدف معرفی دستاورد‌ها و حمایت از زنان سرپرست خانوار در دهه مبارک فجر خبر داد.

به گزارش ایلنا در کرج، مریم فلاحی نوید با بیان این مطلب در جلسه طرح راه اندازی بازارچه‌های فروش محصولات ویژه زنان سرپرست خانوار اظهار داشت: این نمایشگاه دارای ۳۰ غرفه است که به منظور معرفی آثار و صنایع تولیدی این قشر از جامعه در معرض دید همگان قرار می‌گیرد.

وی گفت: طبق هماهنگی به عمل آمده با هر یک از ادارات کل کمیته امداد، امام خمینی البرز، بهزیستی و میراثگردشگری نسبت به معرفی ۶۰ نفر از زنان سرپرست خانوار اقدام کنند که از بین آنان ۳۰ نفر از زنان سرپرست خانوار که دارای طرح ویژه و قابل ارائه در نمایشگاه باشند، انتخاب می‌شوند تا دستاوردهای خود را به نمایش بگذارند.

فلاحی نوید گفت: این غرفه‌ها با پیش بینی بیمه حوادث، و در نظر گرفتن کلیه مسائل امنیتی جهت برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای زنان سرپرست خانوار تحت پوشش این ادارات در اختیار بانوان فعال در این عرصه قرار می‌گیرد.

وی بیان داشت: این نمایشگاه از ۱۹ الی ۲۱ بهمن ماه سال جاری در پارک شهید چمران جهت بازدید عموم دایر است.

وی تاکید کرد: باید از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بانوان که به اقتصاد جامعه کمک می‌کنند حمایت کرد تا آنان بتوانند در کنار انجام امر مقدس مادری در اقتصاد خانواده نیز نقش آفرین باشند.

مدیرکل بانوان و امور خانواده استانداری البرز ضمن تاکید بر اینکه راه اندازی این بازارچه با رویکرد حمایت از این خانواده‌ها انجام شده است، اضافه کرد: در تلاش هستیم تا با معرفی توانمندی این افراد بستر لازم را جهت تبلیغ و شناسایی آنان فراهم کنیم تا در مراحل بعدی بتوانند محصولات خود را عرضه کنند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز